Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 7 January 2013

WTF : Remaja Mendapat Kentucky Fried 'Otak' Di KFC Essex (3 Gambar)

Seorang remaja di Essex terkejut apabila dia mendapat seketul 'otak' goreng yang disangka  ayam goreng KFC. Remaja tersebut menyatakan dia sangat jijik dengan apa yang dia dapat dan berjanji tak akan ke KFC lagi walaupun dia diberi kupon KFC percuma. Bila tengok betul-betul memang nampak macam otak sesuatu tetapi pakar KFC menyatakan itu hanya peparu ayam. Jadi jangan risau dan terus makan di KFC.
p/s pernah tak korang jumpa benda ni dalam ayam KFC? hehe..

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

owhhh.. bende ni... bukan otak la... aku dh biase mkn laa.. sedap.. hehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Eeeee... Geli..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha.. mmg geli pn tp benda 2 bukan otak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu bukan otak la... tu cam kapilari darah kot... biasa terselit dekat tulang dada... sedap la... (eh betul ke ni.. tapi yg penting bukan otak) otak kau otak!!!....

Anonymous said... Best Blogger Tips

rupanya tak menyedapkan

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ler itu kan bahagian ayam paling sedap iaitu tongkeng ayam

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

eee... kau makan ea??

kau zombie ea?

SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
ASYIK:NENEK TUA ASYIK GOYANG GERUDI!
SERAM:PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bingai betul..part ni la yang paling sedap..perghhh..rugi tak makan

Anonymous said... Best Blogger Tips

gurlppppp!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni tiub fillapio ayam betina sblm mngawan...kromosom y dgn kromosom x berjmpa maka mnjd telur ayam yg disenyawakan melalui pendebungaan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko bajet pandai ape anon kat atas ni..bajet power bio plak..

pakar sains abah ko said... Best Blogger Tips

itu sain asas darjah 6 aq pon tau inferens hipotisi dan sbab yg dimalarkan tdak ktggalan yg dimanipulasi

Anonymous said... Best Blogger Tips

MMg sepatutnye ayam Kfc Dibuang Organ..Knpe Still ade Organ Dlm AYAM KFC yang DAh digoreng..

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

ahahaha...klu mende tuh dia cakap otak..mmg bodooo la...kompom org tuh tak da otak...

aku sukaa gak makan mende tuh...dapppp.. :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

wow julie fasha..
klau jilat u punye sdp x?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...