Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 12 January 2013

OMG : Ibu Dengan Rekod Kelahiran Paling Banyak Di Dunia (2 Gambar)


Siapakah gerangan wanita yang memiliki anak terbanyak di dunia yang dilahirkan daripada rahim sendiri?

Tidak ada maklumat yang jelas tentang wanita ini. Yang pastinya beliau ialah isteri pertama  Feodor Vassilyev (1707-1782), seorang petani dari daerah Shuya, Rusia.

Dia dikatakan telah melahirkan seramai 69 orang anak, antaranya beberapa orang anak kembar dua, bayi triplets (kembar tiga), dan bayi quadruplets (kembar empat).

Wanita ini adalah isteri pertama Feodor Vassilyev yang dikatakan telah membunuh diri atas sebab yang tidak diketahui. Feodor kemudiannya berkahwin lain, dan hebatnya dia berjaya memujuk isteri keduanya untuk mengurus 69 orang anaknya.

Fakta yang menarik lagi, dari 69 kelahiran, yang selamat adalah 67 orang. Jika setiap daripada anak itu menghasilkan 2 orang anak lagi (jumlah yang sangat rendah untuk standard zaman dahulu), dan jika dari 2 anak tersebut menghasilkan 2 orang anak lagi, dan dengan perkiraaan jarak antara generasi sekitar 25 tahun, maka ketika ini keturunan Feodor sudah mencapai 70 ribu orang!!




p/s : giler ah kalau betul... 

Sumber : Here

13 comments:

ginger said... Best Blogger Tips

hebat...

mamaZany said... Best Blogger Tips

betul ker nieataupun auta saja

Anonymous said... Best Blogger Tips

sapa lagi yang sokong kalimah Allah digadaikan. !? Memang babi la kamu

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 12:16 . sebut nama allah, pastu sebut khinzir.
jgn nk jd bangang sgt la..

Anonymous said... Best Blogger Tips

tah anon 12.16...kepala setan.bodoh

lulu chan said... Best Blogger Tips

ramainye anak dier,

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala..yg cbuk2 kes psal perkataan Allah ni ikut perintah Allah x?klau stkt subuh pn x smbhyg jgn nk kcoh la..ckupkan amln tu dlu..

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

subur..

SERAM:HANTU KEPALA PUTUS DITEMUI!
LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!
SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

btul la ni...aku pnh tngk cte ni kt tv.guiness world record

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

gila hebat wanita itu... wanita melayu dulu2 pun selalu lahirkan ramai anak, wanita melayu sekarang ni je yg tak suka nak lahirkan ramai anak

Anonymous said... Best Blogger Tips

mesti dalam sehari 200x main dgn isteri dia. .speed mesti 240 k/j hehehehehehehehehehehehehehehehehehrhrhrhrhrhrhrhehehheehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

Anonymous said... Best Blogger Tips

BHAHAAHHHA !! RUPA ANAK KUCING DAA SEKALI LHIR JE 3...LAHIRR JER 4 >>BHAHAHAHAHAAA

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...