Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Sunday, 6 January 2013

Cool : Apa Yang Tersorok Dalam Pintu Rolls Royce Tu? (4 Gambar)


Benda yang tersorok tu ialah payung... hehe.. Kereta Rolls Royce Phantom ni dilengkapi dengan tempat simpan payung dalam pintu.. hebat beb.. kereta kau ader??? kompem takde.. simpan kat tempat letak kaki blakang je.. takpun kat kepala seat blakang..tak pun kat dalam bonet..





p/s : Cool gler walaupun payung jer.. hoho.. 

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st!!!..yeahhhhh...nate mung!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu je?..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak begitu praktikal sbb kalau hujan terpaksa buka pintu dulu baru boleh ambil payung. Terang2 dah kuyup kena hujan dulu...hehe. Lagi bagus payung kat dalam kereta aku...hoho

ali said... Best Blogger Tips

Dah ada keta ni...koman2 ada driver sdri...tentu2 driver dia yg payungkan...kira praktikal lah tu.buka kan pintu terus payung sekali

SHITSUKE said... Best Blogger Tips

ko baca jugak ker ni?

SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
ASYIK:NENEK TUA ASYIK GOYANG GERUDI!
SERAM:PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi lembab nk
update

Anonymous said... Best Blogger Tips

NIE FAKE NYE ROLLS ROYCE LA NGEK!!!!

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

Anon main space, anon mental.BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

mane admin ni.. lgsg x diremovenya komen yg main2 space ni.. admin tolong la do something. sesak mata tau x!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin x kesa la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...