Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 7 January 2013

Kesian : Anak Kambing Dibuang Ibunya Kerana Berwarna Pelik (3 Gambar)


Seekor anak kambing telah dilahirkan di sebuah ladang penternakan anjing di Barbossa, Australia. Apa yang peliknya, anak kambing ini dilahirkan dengan warna yang unik seakan-akan warna anjing dalmation. Oleh kerana itu, ibu kambing ini telah meninggalkan anaknya itu. Namun seekor anjing dalmation yang bernama Zoe yang juga tinggal di kawasan penternakan itu telah mengambil anak kambing itu sebagai anak angkatnya. 

Pemilik ladang penternakan itu, Julie Balton merana hairan apabila anak kambing itu menyusu dengan ibu angkatnya, Zoe yang merupakan seekor anjing. 



p/s : Kasih sayang tidak mengenal spesis..

Sumber : Here

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kambing dah nampak sodap...tp yg sekor tu penghilang selera

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

xpasal2 kambing jd mangsa.BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

segala kata cacian yg telah engkau berikan membuatku rasa kosongggg kosongggg ooooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu pun x nampak lg...itu makne nye ibu kambing main kayu 3 .ngn anjing damatian tu...nak elak takut kantoi ngn laki die ,die buang la

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

kesian die..

LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!
SADIS:CUBA MEMBUNUH DENGAN PAYUDARA : WANITA DITAHAN
PELIK: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tp kalau anjing tu (Zoe) boleh menyusu anak kambing. Jd kenapa pula anda sangka ibu kambing berhubungan sulit dgn anjing tu pula?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lesbian lah tu hahahahah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam kes kucing aku la... setiap kali beranak mesti kuar 4 ekor.. tapi maknye bawak lari yang sama warna ngan maknyer je.. yang lain warna dia tinggalkan kat tempat beranak dia.. apa punya kucing la..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kesian, macam cerita ugly duckling

Anonymous said... Best Blogger Tips

kompom kambing tu kene samak

jack ham said... Best Blogger Tips

ni mesti anjing tu main ngn kambing tu...ahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni kambing spesies ummah melayu ke

Anonymous said... Best Blogger Tips

kamben tu bleh mkn tak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

ANON 8:52
APE ko merepek ni ?ko mesti cina kan xpon paria

Anonymous said... Best Blogger Tips

Haha.. Betul.. Lawakk la.. Boleh buat cerita plak...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha....
semua komen2 atas aku ni funny giler dowh...
macam2 la korang ni...mengarut je

lulu chan said... Best Blogger Tips

~~ tidak ku pinta lahir ke dunia,tidak ku pinta cacat begini ~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mestila kambeng tu bole makan..xmkn mati le kambeng tu...aaparraaa anon 18.24

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape la korng pnye komen2 nie..gelak aku sorng2 bce korng pnye komen..hilang stress

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...