Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 11 January 2013

OMG : Aksi Berani Mati Jadi Hobi Remaja Rusia (12 Gambar)


Banyak aksi-aksi sukan yang menggayatkan seperti terjunan udara dari bangunan yang tinggi dengan menggunakan alat tertentu dan merupakan sukan ekstrem yang sangat mencabar. Tetapi lain yang dilakukan dua orang remaja Russia, Vitaly Raskalov dan Alexander Remnov. Mereka melakukan aksi merbahaya yang mungkin boleh membawa maut tetapi merupakan sesuatu yang memuaskan.

Skywalking, merupakan sukan ekstrem yang popular di kalangan remaja di Russia. Mereka memanjat bangunan pencakar langit dan melakukan aksi merbahaya tanpa sebarang bantuan alat keselamatan. Foto aksi-aksi itu diambil untuk dijadikan sajian panorama yang menakutkan dalam blog milik mereka. Memang tidak wajar pada pandangan masyarakat kerana aksi ngeri seperti ini sangat merbahaya, apa lagi tanpa bantuan sebarang alat keselamatan.



p/s : Hati kering... 

Sumber : Here

13 comments:

isHa_kaUlitZ said... Best Blogger Tips

tengok gambar pun da ase gayaaaatttt~~
huhuhu

Anonymous said... Best Blogger Tips

btl2.. gayatnyaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

gayuttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 01:49... tukaq sluaq dlm hang tu! hari2 dok pki x basoh! dah naik masam bau! smpi kuning kaler...puiihh!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anak muda kita lagi berani mati, merempit tanpa sebarang alat keselamatan juga.

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

tau xpe..

SERAM:HANTU KEPALA PUTUS DITEMUI!
LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!
SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

tegok pun dah gayat....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 09:53 ckp putar belit
puak2 putar belit r ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

bese la tu..anon 09:53 asyk cium bontot org je..bese la penyokong kera jaan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:51... dah ade bini blom? bg anwar main jubo bini ko ok? haha...ksian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:51..bini ko dh try men ngan anwar ke?bini ko ckp sdap x?msti kote ko kcik xleh nk msuk jubo bini ko..tu yg srh anwar buat tu.hahahahaha..

Ayam Afrika said... Best Blogger Tips

Baik aku tolg mak aku masak/kemas rumah dr buat kerje xde faedah n menunjuk2 ni.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...