Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 9 January 2013

Serius : Gara-Gara Gambar Bogel, Lelaki Diugut Wanita Gila Seks (Gambar)


Kampar – Seorang pemuda diburu kebimbangan dengan tindakan bodohnya yang menyerahkan gambar bogel kepada wanita yang baru dikenali tidak sampai 12 jam, menyebabkannya menjadi mangsa peras ugut selain dipaksa melakukan hubungan seks dengan suspek.

Mangsa yang hanya dikenali sebagai Wong, 20, mendakwa menjadi mangsa wanita itu selepas berkenalan melalui laman sosial.

Dia yang berasal dari Kranji, di sini, mengenali wanita itu melalui laman sosial VChat awal minggu lalu sebelum saling bertukar maklumat dan berbual di Internet.

“Ketika itu kami membuat perjanjian untuk saling bertukar gambar bogel masing-masing hanya sekadar untuk berseronok.

“Bagaimanapun, selepas saya menyerahkan gambar bogel saya kepadanya, wanita terbabit enggan menunaikan janji menghantar gambar bogelnya sebagai pertukaran,” katanya.

Menurutnya, dia bimbang gambar bogel berkenaan disalahgunakan wanita terbabit jika ia disiarkan di Internet, malah dia lebih khuatir jika perkara itu diketahui ahli keluarganya.

“Walaupun saya merayu kepada wanita berkenaan supaya menyerahkan kembali gambar itu, wanita terbabit memberi pelbagai alasan tidak munasabah,” katanya.

Menurutnya, wanita terbabit menghubunginya dan mengarahkan datang ke bandaraya Ipoh untuk berbincang selain memaksa memuaskan nafsu.

Dia mendakwa wanita terbabit turut memaksanya membayar wang RM500 jika tidak mahu gambar bogel itu disebarkan melalui Internet.

“Saya tambah tertekan apabila seorang lelaki yang mendakwa bapa kepada wanita terbabit tiba-tiba menghubungi saya sebelum memarahi kerana mendakwa saya sengaja menghantar gambar lucah kepada anaknya.

“Dia mengugut akan membuat laporan polis selain turut mengeluarkan pelbagai kata-kata kecaman. Saya tambah tertekan dan hampir membunuh diri kerana terlalu takut,” katanya selepas membuat aduan kepada Ahli Dewan Undangan (ADUN) Kranji, Chen Fook Chye di sini, semalam.

Menurutnya, dia kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Kampar, di sini, selain membuat pemeriksaan jika ada individu tertentu yang membuat laporan berhubung gambar bogelnya

p/s : Alahai... cari nahas... dunia dah terbalik... hoho.. 

Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

gilo~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

sewel""

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

Gila meroyan...jantan pn bodoh...bagi gambar betul...gmbr dlm google banyak..bangang.BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

SHITSUKE said... Best Blogger Tips

hahahaha!

AMARAN:WASPADA APABILA MENAIKI PENGANGKUTAN AWAM!
KUNING:WANITA DAN PISANG TAK DAPAT DIPISAHKAN!
DEWASA:AWEK GERSANG CARI JODOH DI LAMAN SOSIAL!

Anonymous said... Best Blogger Tips

UMporNO

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

gambar bogel lelaki pun ada wanita gila seks nak?

Anonymous said... Best Blogger Tips

BODOH! tadah je lah. Poen pun dapat free!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bingai... berzina aje lah!!! best sial berzina!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

wowww , taff plak badan die . klau ak pon nk hahahaha.

mr.fapson said... Best Blogger Tips

hahaha noob...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kejadian ini berlaku di kampar indonesia atau kampar perak????? kalau di indonesia memang kejam wanita itu kerana berani menggugut lelaki itu ... tetapi sekiranya kejadian ini berlaku di malaysia, maka kerajaan sedia ada harus ditumbangkan kerana korup dan menipu daftar pemilihan SPR kerana dikhuatiri wanita tersebut telah diberi kad pengenalan dan taraf kerakyatan untuk menyokong BN... say NO tu UMNO...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko pahal? ? nak cakap? ? nak malu2 plak .pompuan zmn skrg mmg bodoh, otak sama dgn beruk makyeh . kau bg alamat kau? aku tak tahan ni dgn kauhahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

best idea laa pompuan nih..selama ni lelaki jerk yg ugut pompuan..amekk kaww biler pompuan ugut laki.. binatang toll kaww...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:30 ni bangang ke bodoh? walaupun Rakyat asing diberi taraf kerakyatan,mereka hanya dapat ic merah.sedangkan nak mengundi kena guna ic biru.bodoh bahlol

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...