Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 10 January 2013

Bodoh : Pelawat Zoo China Membaling Bola Salji Ke Arah Dua Ekor Singa Yang Sadis (6 Gambar)

Pelawat Zoo China Membaling Bola Ais Ke Arah Dua Ekor Singa Yang Sadis.
Sekumpulan pelawat di zoo China telah membuat kerja yang kurang elok dengan membaling bolasalji ke arah dua ekor singa yang langsung tak ada tempat persembunyian. Admin rasa pasti singa itu fikir "kalo aku di luar sekarang, habis korang aku baham. No Mercy Bro!!"

20 comments:

cik beLLanan said... Best Blogger Tips

kesian singa tu. bongok punye org! -..-

Anonymous said... Best Blogger Tips

lawak gler tajuk post ni.hahahahaa!!

zain ora said... Best Blogger Tips

bola ais = ice ball
bola salji = snow ball

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia babi n bodo je baling2 nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sial, ingatkan budak kecik je yg takde akal lg nak baling2, rupanye org tua pn same gak bodo. kalo singa tu lompat n terkam, biar padan muka

eeeeee aku tngh marah ni. (bukan pasal ni pn)

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau marah tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cina mmg teruk pn... Tambah plak ada melayu sanggup jilat bontot cina.. dengaq je ckp depa.. sampai tanah pun juai bg kt depa... Cina la bangsa rasuah bangsa penyamun... Ppuuiihh....

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi anon 20:41, ko ni terencat yer?..kesian kat mak bapak ko..

UniMeOw said... Best Blogger Tips

bangang nye manusia!!!

(singa tu yg kata...lalala)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dasar pelawat zoo yg keji lg hina!! Ksian singa2 tu..Ptt cmpak je org2 cm tu jd maknan si singa!

Anonymous said... Best Blogger Tips

"bastard cunt..." -lion

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

bangang!

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
SADIS:EKSPERIMEN MENYIKSA TIKUS!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jenih bangsa duk biasa makan babi,mmg cmni...bodo,ksian singa tu

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

org cina kat china mmg ramai dah hilang sifat perikemanusiaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

TUKAR KERAJAAN! KO BN!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cina dengan Singa tak dapat dipisahkan. Tu dekat selatan negara tu satu.


-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

ala kesian kt si manja pnjam mata kena baling di binatang yg tp bwajah mnusia......tkar yg baling bola ais ddk kt dlm sangkar plak msti ok.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang china memang kurang ilmu...sebab tu macam2 jadi kat sana..orang yang menganiaya binatang ni lagi teruk dari binatang yg memang takde akal...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hokaloh setakat baling ktt luar kndg , cuba bling dlm kandang agak agak berani x ? poyo ni semua

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh kurang ajar..punye cina. Org cina nie smue bodoh..sial..nk mampus!!! Cube bayangkan...klau singa tu kt luar..ataupun betul2 terkeluar dri kandang.. Ape nk ckap? Gi mampus la..korang smue kene mkn.!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...