Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 7 January 2013

Berita : Misteri Kehilangan Pelajar Tahun 1 Universiti Malaya (Gambar)

Dikala kebanyakan pelajar Universiti Malaya sedang sibuk mengulangkaji untuk peperiksaan akhir bagi semeseter 1 sesi 2012/2013, seorang pelajar wanita tahun pertama Universiti Malaya telah dilaporkan hilang semenjak 3 Januari 2013, sehingga ke hari ini pelajar tersebut masih belum ditemui. Berikut merupakan kenyataan dari MPPUM 2012/2013 berkenaan kejadian tersebut:

SALAM MAHASISWA

Laporan kehilangan seorang pelajar Universiti Malaya yang hanya disedari pada 3 Januari 2013.

Nama: Siti Shairah Zakaria
Fakulti: Sains Komputer & Teknologi Maklumat (FSKTM)
Tahun Pengajian: Tahun 1
Menetap: KK3, UM
Asal: Kelantan


Sesiapa sahaja mempunyai maklumat tentang kehilangan pelajar ini, anda dikehendaki melaporkan dengan segera di nombor yang disediakan di bawah.

Kami, MPPUM mengambil serius perkara ini kerana perkara ini adalah di bawah kuasa PDRM. Kami berharap tiada sebarang
laporan palsu yang diberikan.

Nombor yang boleh dihubungi: 016-934 5286 / 013-299 7954

Semoga saudari Siti Shahirah Zakaria dapat pulang dengan keadaan selamat, amin…

p/s : peringatan untuk semua, berhati-hati walau dimana anda berada.

Sumber : Here

13 comments:

ahmad_skandallxxx@my said... Best Blogger Tips

lari ikut boipren la ni....kawin kat selatan siam....puihh......

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahmad & anon 16.22..klu akak korang atau adik pompuan korang jd mcm ni..masih nak ckp kahwin lari ke??..tak kene kt batang idung sndri sedap la ckp..xberhati perut..baru je kat India tu kena culik, rogol & bunuh..mesti korang ni org penyokong israel laknatullah..hati kering...aku harap korang rase ape kuarga mangsa rasa..baru tahu langit tu tinggi ke rendah!!

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hamboih2..

LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!
SADIS:CUBA MEMBUNUH DENGAN PAYUDARA : WANITA DITAHAN
PELIK: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ar kan dh kene...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tukaq kerajaan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kahkah kan dah kena setepek!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haaaaa amik kau anon 1st n 2nd ni mkan dia

jack ham said... Best Blogger Tips

salah kerajaan ni puihhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kes lari ikut jantan la nie...haram jadah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni sekor lagi bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar xde ke...??

Anonymous said... Best Blogger Tips

tolongla doa klaw xnak cari pun....jgn jadi bodoh mcm macai...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...