Kongsikan Entri Kami

Sunday, 19 February 2012

Kreatif : Cincin Dengan Mesej Dalaman Rekaan Jungyun Yoon (6 Gambar)

Agak kreatif la cincin yang ada mesej dalaman macam gambar kat bawah ni. Beberapa tahun lalu, penyanyi Korea pernah menulis lagu mengenai tanda selaran matahari yang beliau dapati di jarinya selepas dia berpisah dengan teman wanitanya dan membuang cincin yang dia telah pakai untuk jangka masa yang panjang. Ini adalah cerita yang diilhamkan Jungyun Yoon untuk membuat cincin ini dengan huruf tersembunyi di bahagian dalam. Harga bermula dari $ 120 hingga $ 780 di yoonjungyun.com 







p/s : Kreatif yang menyakitkan..


Sumber : Here

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon Rule!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko ni bodo lah anon..kalau ko nak semua ko cakap jer "aku pulun sampai 10 ker 100 ker 1000 ker..tu baru betul.. =_+'

Anonymous said... Best Blogger Tips

x dak akai nak main 1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha..gadoh la hgpa dua

Anonymous said... Best Blogger Tips

Azan dah..jom solat

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah solat..jom makan..

Anonymous said... Best Blogger Tips

komen cam ni konfirm tak kena delete kan kan

مک سهاروسڽ اونتوق اورڠ٢ يڠ برايمان سوڤايا تيدق لوڤا يڠ دميکين ايت، د دالم اوسهاڽ اونتوق د اخيرة ، دري مڠاوسي ديريڽ، دالم سݢالا ݢرق ݢري دان ديامڽ، سرتا د دالم ڤڠليهتن دان نيةڽ.

کران اوسها اين اکن مڠونتوڠکن دي، ممڤراوليهي شرݢ فردوس يڠ تيڠݢي ، دان سمڤاي ڤولا د سيدراتول منتها برسام-سام دڠن ڤارا نبي ، شدقين دان ڤارا شهداٴ

Anonymous said... Best Blogger Tips

for thehellwiththeworldtoday-_-1st ; mgkin lahh xkne delete.tp, kamu sndiri fham ke mksud ape yg kamu tulis?jgn lar copy and paste jer.kena lah fham mksud.kalo slah mksud,nnt bole timbulkan perpecahan.

for post ; something kreatif,tp sakit kot kalo nk pkai.dah mcm tatoo jer.
peace ;)

tips rumahtangga said... Best Blogger Tips

kreatif but xmmbawa faedah kowt

Anonymous said... Best Blogger Tips

I like..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bkn kreatif..ni sakit...


DOWNLOAD UNDERWORLD: AWAKENING (2012) DI SINI
DOWNLOAD SUATU MALAM KUBUR BERASAP (2011) DI SINI
DOWNLOAD BUJANG TERLAJAK (2012) DI SINI

UnperfeCto said... Best Blogger Tips

lawaaaa..... sakit ke?? mcm xjerr....

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak cantek & kreatif. tp klo kene suru beli, x nk la kot. tp klo kene bg free i ok jer.. :-"

benz zee said... Best Blogger Tips

lololol

Anonymous said... Best Blogger Tips

XDE LA SAKET MANE PUN...MCM TU PUN DH KATE SAKET...ISH3

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...