Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 22 February 2012

Cool : Mesin Untuk Menulis Di Dinding (3 Gambar)

Dah bosan tengok grafiti dekat dinding? Nak buat kelainan? Now ada mesin untuk menulis di dinding seakan-akan menggunakan mesin taip besar. Ini baru dinamakan grafiti zaman moden. Sempoi beb..




p/s : Boleh la hias dinding rumah korang.. tulis alamat besar-besar.. Hehe

Sumber : Here



8 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku 1st !!! HAHAHa

arjunagt said... Best Blogger Tips

behhhh ngatttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada aku kisah ko 1st..p blah lah

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bagui untui olai yaai tai pandai graffitii

Anonymous said... Best Blogger Tips

ko nak jeles sngt dgn org yg tak dpt 1st tu lah yg menyibuk sbnarnya..lagi korag provoke lagi tu lah org akan suka main 1st..biarlah..n jgn jd malaise

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku langsung x kisah 1st ker x..yg bapak sakai & jakun jer selak nak 1st..maklumlah org baru nak kenal internet hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

BEST GAK WAT ALAMAT BESO2.....

BEN XII.... MANE KAU... HHAHHAAA....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Senang posmen nk carik

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...