Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 22 February 2012

Kesian : Seludup Burung Madu Dalam Seluar (4 Gambar)


Korang tau tak brung madu? Burung ni kecik je saiz dia dan comel. Besar dia lebih kurang ibu jari tangan korang je. Burung ni pun orang seludup jugak tau. Ni nak share gambar orang yang kantoi seludup burung ni. Dia balut burung tu pastu letak dalam seluar. Kesian kot kat burung tu.


p/s : Mesti terseksa burung tu. Nape la diorang tak patuk je. Konpem mati pucuk orang tu. Hoho

Sumber : Here



11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

uhuhuhuhuhuhu

arjunagt said... Best Blogger Tips

bodo......di patuk nya anu baru tahu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lol.....ade gak mcm ni...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kcian kat brung tu..msti pning..hahaha

fasha sanda said... Best Blogger Tips

hohoho...sengal nya..brung pon mau seludup ka

Anonymous said... Best Blogger Tips

bau hanceng burung tu..msti anu die tgh tegak time burung tuh gerak2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

burung kecik berdekatan dgn burung besar,,hahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha....seb bek burung tu x lemas terhidu bau bauan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau burung jantan masuk dalam seluar pempuan kan ka best jew burung2 tu hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

burung duduk bersama `burung`

coi said... Best Blogger Tips

enggan dgn enggan, pungguk dgn pungguk... heeeeeeeee :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...