Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 19 February 2012

Sadis : Ketidakstabilan Ekonomi India, Jutaan Mati Kebuluran Dan Kemiskinan (8 Gambar)

Dengan ekonomi dunia yang semakin merosot, segalanya menjadi tidak tentu bukan sahaja di India tetapi juga seluruh dunia. Tetapi keadaan memang kritikal di India dengan 3,000 orang kanak-kanak dijangka meninggal dunia setiap hari kerana kebuluran, kemiskinan atau penyakit. Jadi kita yang masih mampu itu, bersyukur dengan segalanya.

 via : ibtimes.com

19 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesiannye....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesiannya..syukur lah kita selalu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nilah apa akan berlaku kalau corruption je memanjang kat negara...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kadang2 aq kecian tgk negara India ni. inilah yang terjadi kalau utamakan budaya daripada rakyat. sistem kasta buatkan yang kaya mkn kaya dan yang miskin makin miskin. kenapa x mansuhkan je sistem kasta. nyawa lebih penting daripada budaya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

dalam berita ekonomi india negara no2 paling pesat membangun di rantau asia. tp rakyat mati kebulur.apa da...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nama pun negara membangun... Zimbabwe pun membangun. Dulu pun Malaysia cam nih gak. Paham tak bodoh?

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelik kn...pe la slhnye felakon2 bollywood 2 kasi sumbg dri segi mknn kt depa ni sume..xluak pn duit 2..huh

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepada mereka yang pandai komen diatas. penduduk dah berbillion . kerajaan nak tolong siapa. nak buat pembangunan atau buat kebajikan. biarlah kerajaan buat pembangunan. yang mati tu dianggap pengorbanan. jangan pandai menasihat aje

Anonymous said... Best Blogger Tips

die people die..

Fenomena said... Best Blogger Tips

Hmmm ~

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Diorang nih kalau tau takleh nak sara anak2 ramai pun still nak buat seks... Padan muka! Sama lah jugak orang Melayu yang hidup melarat kat kampung2 tuh... Dah miskin nak anak ramai. Pastu nak salahkan kerajaan! Ptuii!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kena kat ang balik la woi kalau ang yg jadi warga india baru padan muka ang mati kebuluq..bodoh piang punya komen

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous Terasa! Ko nih mesti menyara anak sepuluh kan? Hahahaha!

Anonymous said... Best Blogger Tips

gmbar 1st tu muka sebijik mcm thehell

Anonymous said... Best Blogger Tips

woishh.. ksiannye.. jgnla buat anak lau tau xleh sara.. isk.. sdr pon xckup mkn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous anak tu rezeki la mangkuk..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@anonymous mmg la rezeki bodoh tpi kalu xdak duit pndai2 la ang fikir..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apesal xde muke shah rukh khan kt atas nih..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...