Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 24 February 2012

Info : Fakta Mengenai Lelaki Yang Suka Memasak


Mari baca fakta menarik mengenai lelaki yang suka memasak..

• 99.9% lelaki amat pandai masak kari…..tapi megi kari saja la.

• Lelaki kadang2 memang suka memasak….tapi amat malas nak basuh periuk belanga serta pinggan mangkuk…

• Apabila lelaki memasak umpama sedang bertukang umah… bukan main bising lagi.

• Adalah kebiasaan lelaki memasak tanpa memakai baju…pastu,sambil isap rokok plak…

• Menu utama masakan lelaki adalah telur goreng, sardin, telur goreng dan juga sardin. Tak ketinggalan jugak kicap masin…

• Jika seorang lelaki yg rajin memasak, anda akan dapati gas masakan akan cepat habis, kerana lelaki memasak selalunya guna api yg kuat…cepat sikit masak.

• Keadaan dapur rumah orang lelaki yang bersepah sepah adalah satu pemandangan biasa yang mempunyai nilai artistiknya yang tersendiri…

• Dan lelaki tidak akan merungut sekiranya masakan itu dimasak oleh seorang lelaki..tetapi menjadi peng’komplen’ nombor satu jika makanan itu di masak oleh wanita..


p/s : setuju tak dengan fakta kat atas nih? Hehe

Sumber : Here





33 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampok beno nipunye

Maidatul Akmam Mohd Fahmi said... Best Blogger Tips

ta setuju pon..

Anonymous said... Best Blogger Tips

setuju..tp 0k gak klu dpt laki yg pndai msk

Anonymous said... Best Blogger Tips

=_='.....aku rasa ko je macam tu admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang sy stuju, part yg kalau lelaki masak, tak kan basuh alatan memasak..huhuhu..abg sy buli sy mcm tu...kalau pun dia nak basuh, blum tentu bersih..

Anonymous said... Best Blogger Tips

setuju sgt...kalu lelaki mmasak...mmg bsepah segala alatan mmasak....bknya nk basuh....
kalu bab api kuat...mmg x dpt d nafikan..katanya nk cpt masak...
sabo jer la...

Anonymous said... Best Blogger Tips

xsume laki macam tu..dan xsume pmpoan sngat pandai memasak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

chef wan xmacam tu beb..

ben xii said... Best Blogger Tips

skill individu

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni mesti kaki TGK DVD

Mouriey said... Best Blogger Tips

setuju!!! :D

TanganPengkau said... Best Blogger Tips

fakta 2,3,4 dan 7.. sangat setuju! abang ceq memasak kemain ting tang ting tang alexander!.. konon master cheff. Pastu kuali periuk belanga tak reti nak basuh.. tak pakai baju semsetinya.. takot baju kotor dia kata..lepas tu bekas gula, garam, pisau semua bersepah. tak reti simpan kt tempat asal.. adoila~

Anonymous said... Best Blogger Tips

yup , aku memang suka memasak btw mls derr nk basuh pinggan mangkuk , kuali apakebenda tu .. malas sehhh -.-

g satu , masa memasak aku memang pakai baju pentingkan kebersihan derrrr ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku setuju yg mngkuk piggan tu jew..

Anonymous said... Best Blogger Tips

setuju! sebab mcam tu la ayah saya. laki2 lain tak payah nak nafikan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bf aku panda masak & dia x sama mcm yg lam fakta tu. kecuali fakta no7. sbb dia lebih pandai masak dr aku. hehe..

Anonymous said... Best Blogger Tips

btul la,abg aku msak bising dpur,,dah tu kupas kentang ke buah ke,,sepah dlm sinki,memng tension

Anonymous said... Best Blogger Tips

xjgk, ngok la cm mane owg 2 wat keje..cm bf aku he's a good cook..untung la aku haha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

saya bukan saja pndai msk megi kari tp pndai jugak masak mee sedap dan juga megi tomyam!!!

heart lover said... Best Blogger Tips

da la juga fakta2 kat atas tue yg btol . but ! please laaaaa , kalaou lelaki masak tanpa pakai baju or just pakai singlet , tobat nk makan . geli siottttt . kalau tkot baju kotor , apron kan ader . my bf pn sgt pndai msak banding dri2 adik2 pmpn dia . tp dia sorg yg sgt pembersih ! :D

bLizZard[7] said... Best Blogger Tips

Yup..ade satu je yg kene ngn aku...tang xpakai bju tuh ade wat sekali je ar.pas kene minyak panas trus tobat..muahaha

Hazel Erika said... Best Blogger Tips

SETUJUUUUUUUUU!!!! mmg nmpk semuanye pada llaki....
tp tu kire ok la,nk jgk ke dapur n masak even just telur goreng...
ade org,ape pon x bleh n semua nk suruh org yg buatkan...sgt menjengkelkan....

Anonymous said... Best Blogger Tips

GORENG TELUR SAMBIL ISAP ROKOK NGAN PAKAI KAIN TUALA.

Anonymous said... Best Blogger Tips

spe ckp stuju mmg bodoh la korang ni.
suma laki cm 2 ke?
weyh zmn skg pun pmpuan rmai pngotor la.
msk pun mls, klau msk periuk ta bsuh.
klau bsuh pun ta brsih.
dan klau btul laki cm ni, knp suma chef2 ta de pun sifat2 cm admin bgtw ni?
alahai admin aku rse kau je cm 2.
fakta yg anda bg sgt ta logik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ah defakk laki tau goreng telur je. skrg laki semua tahu masak dri yg simple smpi yg susah. yang pompuan ni takut panaslah, takut luka lah, pigidaaa... pastu berangan nak hantaran at least 10k. pdhl masak fail. tak stuju lgsg dgn semua fakta ni. igt lelaki pengotor sgt ke? soal pengotor ke tak ni niversal. jangan sempitkan diri nak bias dengan jantina la wei.

lelaki.. said... Best Blogger Tips

zaman skrg lagi ramai perempuan x pandai masak.. wat nasik goreng pun x dak rasa.. p lah.. mangkuk ayun..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Maaf tak setuju becos Hubby I Pak Arab pandai masak makanan yang paling complicated dan berjam jam nak menunggu. Makanan Malaysia lagi cepat, ringkas dan pantas.

Yang simple pandai masak ramai setakat telur goreng maggi mee biasalah sardin buka tin tuang je dalam periuk.

Anonymous said... Best Blogger Tips

hakkk tuiiiii,,, tipu pnye fakta

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang ni cer bawak bertenang,,,admin cma bgthu fakta tntg kbykan llki bukan smua llki,,,jd lau ada llki yg xtrmsuk dlm golongn ni,,chill dh lah,,yg nk sentap pehal,,dh mcm jiwa nyah le plak nk emosi2 bagai ni...tp kbnykknnye mmg prgai mcm ni pn,,,cer klu bgthu tntg 10 keburukn pmpuan,,konfem2 smua llki sokong kn,,,bias gak tu wa tengok...

Anonymous said... Best Blogger Tips

masalahnya admin pny tajuk "FAKTA MENGENAI LELAKI YANG SUKA MEMASAK"....hampir sume fakta yg diketengahkan adalah fakta bagi ORANG YANG TERPAKSA MEMASAK (lelaki atau pompuan)...aku suke memasak tapi takla teruk sgt mcm dlm fakta2 diatas huhuhu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha..mmg setuju sgt. teringat plak aku time study kat bangi dulu.dok hostel masak je lah,masak sardin, telur goreng, sardin dan jugak telur goreng.hahaha..kdg2 beli nugget sosej kat econsave pastu goreng.tiap2 hr mkn mknn goreng.mmg menempah penyakit,kat hostel boleh gaduh kalo housemate x reti nk basuh kuali,periuk.pastu mkn ramai2,x kisah hangit pon sedapp,tp member pompuan dok hostel lain hntar mknn kat ktorg,mmg serba kekurgn..x cukup masin lah,x pedas lah..adoii...rindunye zaman blaja....

Anonymous said... Best Blogger Tips

best la masak woi...xpayah la nk emo..lelaki kalau masak mesti sempoi la..tp yang penting kne jge kebersihan baru masakan sedap

Anonymous said... Best Blogger Tips

xsmue fakta kat atas tu betul..sbb xsmue laki mcm 2..segelintir je..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...