Kongsikan Entri Kami

Sunday, 19 February 2012

Genius : Haruka Nishimatsu, CEO Jepun Paling Mantap Di Dunia (5 Gambar)

Haruka Nishimatsu, CEO Jepun Paling Mantap Di Dunia
Anda ingin kenal seorang ketua paling berkaliber di dunia. Mari baca cerita Haruka Nishimatsu, CEO Japanese Airlines yang tersenarai dalam 10 penerbangan terbaik dunia. Apa yang menarik mengenai dia adalah dia berkomunikasi dengan semua staf, gaji dia lebih rendah dari staf dan mengalami apa yang dialami oleh pekerjanya seperti menaiki bas serta berbaris di kantin.

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st??
lalallal~

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku 1st mfi

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagusnya

Anonymous said... Best Blogger Tips

telok aku rindu kamo

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous slah seorang MB kat malaysia pon ada yng mcam ini..sbab itu kami syang MB kami..moga MB kami sentiasa sihat..AMIN

Anonymous said... Best Blogger Tips

SEBARKAN!! Sebutlah Uffin bukan Upin sebab Upin dalam bahasa Aramaic bermaksud "Aku Benci Rasul." Sebutlah Ariffin bukan Ipin sebab Ipin dalam bahasa ... Syriac bermaksud " Aku Suka Israel ." Ini diburukkan lagi oleh penggunaan huruf "U" pada baju Upin dan "I" pada baju Ipin. "U" bermaksud " USA " "I" bermaksud " Israel ". Terbuktilah bahawa Upin & Ipin juga merupakan agenda tersembunyi Yahudi dal......am .................. melemahkan akidah umat Islam. Mereka menggunakan Upin & Ipin sebagai jarum halus terbaru setelah mereka gagal dalam misi Pokemon, Doraemon, Digimon dan Mamula Moon. LAGI SATU : Baru-baru ini Syarikat Apple telah melancarkan iPhone 4G. Diharap ikhwah dan akhawat semua dapat sama2 memboikot iPhone 4g kerana ia sebenarnya adalah agenda yahudi. 'i' pada perkataan iPhone sebenarnya merujuk kepada ' Israel '. 4G pula bermaksud "GOD, GOLD, GLORY and GIRL". kalu kamu benar2 cintakan ALLAH S.W.T dan RASUL S.A.W , sila sebarkan kepada semua Rakan Facebook,,! *COPY & PASTE*SEBARKAN

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://blog-pke.com/konspirasi-upin-dan-ipin-satu-pembohongan

reply untuk anon kt atas..haha baik jaga aqidah sendiri. solat jangan tinggal..al-quran baca hari2.. jangan nak jatuhkan orang islam lain dengan benda2 mengarut. ntah2 anon kt atas ni pun minum air coke..makan mcd..minum starbucks..

Anonymous said... Best Blogger Tips

asal huruf "I" jer maksud nyer Israel ker??? bangang tul anon 23:57 ni. baru baca artikel mcm tu kat tenet terus percaya. x bek memfitnah. dosa besar tau! mungkin baru kenal dunia cyber agaknya budak ni. tu la kecik2 tanak mampus, dh besar nyusahkan orang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

jarang jumpa org mcm ni. zaman skrg ni yg x mampu pun sanggup berhutang tuk hidup mewah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

i/c: i- israel.. so jgn pkai ic
i-city: i-israel.. so jgn pg icity sbb israel yg sponsor lampu2 kt c2.. haha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

i-untuk internet..so korang jagan la pakai internet..sebab internet jarum halus untuk memesongkan akidah umat islam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ie-internet explorer = israel explore, so gunalah google chrome.... muhaha....

zizkin said... Best Blogger Tips

ape jadik pulak ngan i-phone, i-pad, i i i tak tau ler... ikut lah mentaliti masing2 kn.. asal nawaitu tidak ke simpang...

max said... Best Blogger Tips

cuba la pemimpin kita kat malaysia ni macam dia ni, dah lama kite maju.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bahasa aramaic & syriac yg dijumpanya.... kalo bahasa2 lain mne tau makne upin dgn ipin tu baik ke... lgipn upin dgn ipin tu kn mmg sinonim dgn nama panggilan atau nama manja kt malaysia ni... sume ni atas niat masing2... jgn mudah sgt t'pengaruh dgn mnde2 ni sume... tnye dulu yg lbih pakar. pe2 pn timekasih jgk r ats p'kongsian t'sebut

Anonymous said... Best Blogger Tips

harap2 kalo ak jd CEO esok2.... ak akn jd mcm dia ni.... bgus2 sgt3

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

Dey, mana ada iPhone 4G?? Klaka la lu ni

Lagi satu maksud "i" dalam nama2 produk Apple cthnya iPhone, iPad, iMac tu bermaksud i = internet

Sebelum2 ni, Telefon xde internet. Kalau ada pun WAP je. Then keluar 3G tp bila Steve Jobs introduced iPhone, dia redefined konsep internet + handphone

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg stress aku baca komen lu bro hahha, nak ckp ko bangang tahap apa tah tak tau lah. kalu dah gian sangat nak bedakwah biarlah benda yang logik dek akal sikit plezz

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn msg gune "i" "u" dgn awek sbb "i"=israel "u"=usa
Hahahahahaha~

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 23:57 org kedua bongok slps UAI...lalala

Anonymous said... Best Blogger Tips

I LOVE U ???? Israel love USA...apa kejadah?

DOWNLOAD 3GP & MP4 DI SINI (18+)

Anonymous said... Best Blogger Tips

I MISS U????Israel love USA..ape kejadah jgk??

Anonymous said... Best Blogger Tips

TAK HABIS2... NI NAK JATUHKAN SYARIKAT MILIK ORANG MELAYULAH NI.... DENGKI PUYE PASAL... KATA CERITA CARTOON UPIN DAN IPIN DARI ISRAEL LAH... USA LAHH....NAK SURUH ORANG BOIKOT. .. NAK KASI SYARIKAT MILIK ORG MELAYU KASI BANGKRAPLAH TUU..... PODAHHHHH

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...