Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 18 November 2013

Pelik : Jacqui Beck, Wanita Yang Dilahirkan Tanpa Vagina (3 Gambar)


Jacqui Beck didiagnosis MRKH (Mayer Rokitansky Kuster Hauser) iaitu satu sinptom yang mempengaruhi sistem pembiakan, yang membuatnya lahir tanpa rahim, tanpa serviks juga tanpa lubang faraj.

Sejak lahir, badan Jacqui Beck tidak mempunyai organ-organ pembiakan, termasuk faraj. Tapi orang tuanya tak pernah sedar. Keadaannya dikesan setelah Beck berjumpa doktor kerana sakit punggung dan tidak juga datang haid walaupun usianya sudah mencapai 17 tahun.

Menurut hasil pemeriksaan, di tempat yang seharusnya menjadi faraj hanya ada sebuah lengkuk kecil tanpa lubang, yang ebermaksud Beck tidak akan boleh melakukan hubungan seksual atau melahirkan anaknya sendiri.

"Saya tidak pernah menganggap diri saya berbeza dari perempuan lain. Selepas mendengar berita mengejutkan ini, saya tidak boleh percaya apa yang saya dengar. Saya yakin doktor keliru, tapi ketika itu menjelaskan mengapa saya tidak mengalami haid, semuanya mulai masuk akal," ujar Jacqui beck.

Perasaan Beck begitu hancur mengetahui bahawa dirinya berbeza dari perempuan lain. Dia tidak akan mampu merasakan bagaimana rasanya hamil, melahirkan, bahkan datang haid.

"Saya benar-benar marah dan merasa seperti saya bukan wanita sejati lagi," tambahnya

Mrkh (Mayer Rokitansky Kuster Hauser) adalah penyakit ganjil yang mempengaruhi satu daripada 5,000 wanita di Britain. Wanita dengan keadaan ini mempunyai ovari yang berfungsi normal, sehingga akan mengalami tanda-tanda akil baligh normal tetapi tidak akan mengalami haid atau kehamilan.

Alat pembiakan luaran biasanya tampak normal, itu sebabnya MRKH tidak dapat dikesan sehingga wanita berada di usia remaja. Kelainan ini biasanya ditemui ketika seorang wanita cuba untuk berhubungan seks atau tak pernah dapat haid.



Sumber : Here

22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala puki semua -akucomel

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said... Best Blogger Tips

takkan l mak ayah dia tak perasan lagsung masa kecik2 dulu ada ke tak ada semua tu..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

habis tu dia kencing macam mana kalau takde faraj?

Anonymous said... Best Blogger Tips

so dia suka lelaki ker? boleh terangsang???

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau memang teruna yg naif...

Anonymous said... Best Blogger Tips

BEtul ke bohong..sb asyk postng lua ngara je

Anonymous said... Best Blogger Tips

kan ke die ade tulis "alat pembiakan luaran tampak normal", so yg luar tu nmpak cam biase..yg dalam tu..huhu..baca la elok2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Knapa gadis suke mlncap sndirian. Padahal mereka bleh mtk tlng sesorg untk puaskn drg xmcm lelaki.bkn suma pmpun rela. Rugi tau..

_aqiana redang island

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoya hb.pnt aku mgesel smlam. Buleh wat bodo je..xpe2. Ari ni aku akn bia abg harun sbelah rumh pncot kt pntat aku... Suami dayus

[teah pantat lemak]

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tak takut kena rogol ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

haishh mcm2..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Salam ceria utk semua. Aku bukanlah hendak menagih simpati, atau sekadar hendak suka-suka, atau utk mencari teman hidup di dlm dunia 'INI'. Cukuplah jika sekadar aku katakan bahawa aku sekarang hidup dlm keadaan yg penuh tertekan, runsing, risau dan malah masih tercari-cari arah sebenar. Cukup susah utk ku lari dari 'belenggu' ini, tetapi semakin aku cuba lari, semakin itulah aku... [Read More]

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya berumur 24 tahun dan pada tahun hadapan saya akan berkahwin. Berat saya 51kg dan ketinggian 158 sentimeter. Walaupun saya berumur 24 tahun, saya berasa sangat malu kerana payudara saya sangat kecil.

Saya tahu kebanyakan lelaki tertarik dengan rupa paras dan bentuk badan seseorang perempuan. Saya segan selepas berkahwin nanti suami akan mengkritik mengenai saiz payudara saya yang sangat kecil.
Apakah cadangan atau nasihat puan? Adakah cara untuk membesarkan sedikit saiz payudara secara semula jadi tanpa mengambil sebarang pil? Ini kerana saya takut ubat-ubatan boleh mendatangkan kesan negatif seperti kanser payudara.

Stella,

Kuala Lumpur.

Anonymous said... Best Blogger Tips

X pee... laki yg sayang u akan terima seadanyaa



syazwan dr.love

Anonymous said... Best Blogger Tips

syazwan gay bapok...nak isap konet??

Doktor Bertauliah said... Best Blogger Tips

Stella, sy dh terima video Stella, dn mdapati paras dada Stella berada di thp yg normal ye Stella, so Stella mungkin mgalami Diabolic Woresome dimana Stella asyik risau dgn saiz dada Stella tp hakikatnya still ok

Anonymous said... Best Blogger Tips

dokter atas ni bangang.. mengaji degree kat tepi longkang umah jiran dia.
sebab tu statement dia semua bangang mcm lahanat!
dokter? lu boleh blah! mcm babi!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jacqui Beck, saya sudah menerima laporan awak dan saya dapati awak menghidap penyakit (Parasit Hydrogen) yg boleh membawa maut....dengan ini saya mewakili hospital Kajang mengesyorkan anda membuat pembedahan di bahagian itu...


Dr Nuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kpd ms.stella anda disyaki mnghidap pnyakit sifilis yg mngakibatkn tumbesaran tetek anda terbantut.dharap dpt brjumpa sy utk mmbesarkn saiz tetek anda.
-DR CINA BUGIMAK-

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://toneexcel7.blogspot.com/

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm bohong je cite ni. x kn la mak ayah dia x sdar smua tu sjak ank dorg tu msh kecil.

Kanya Kulap said... Best Blogger Tips

[-] Cerita Sex Dewasa - Malam Ultahnya Dewi
[-] Cerita Sex Dewasa - Sempitnya Memek ABG SMP
[-] Cerita Sex Dewasa - Adik Qu Merenggut Perawan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Anak Pembantu Qu Yang Memuaskan Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Gara Gara Hujan Mendadak
[-] Cerita Sex Dewasa - Gadis SMA Berjilbab Dengan Pembantunya
[-] Cerita Sex Dewasa - Akibat Obat Perangsang
[-] Cerita Sex Dewasa - Nikmatnya Teman Catting_Qu
[-] Cerita Sex Dewasa - Tante IVONE Yang Janda
[-] kata kata
[-] Cerita Sex Dewasa Gadis SMA Berjilbab
[-] Cerita Sex Dewasa - Bidan Muda Yang Cantik
[-] Cerita Sex Dewasa - Tubuh Tante_Qu Memang Nikmat
[-] Foto Bugil - Gadis Bule Mandi Telanjang
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Berjilbab
[-] Foto Bugil - Belahan Dada Tante Nissa Hot
[-] Foto Bugil - ABG Cantik Di Kolam Berenang
[-] Foto Bugil - Memek Anak SMP Belum Berbulu
[-] Foto Bugil - Tante Silvia Di Grepe Memeknya Sebelum ML
[-] Foto Bugil - Cewek Arab Lagi Pamer Memek
[-] Foto Bugil - Tante Sexy DI Kamar Mandi
[-] Foto Bugil - HOT dan Terpanas
[-] Foto Bugil - Pantat Montok
[-] Foto Bugil - Anak SMP Dengan OM om

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...