Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 November 2013

OMG : Apabila Suami Marah Isteri di Facebook (Gambar)


Apabila suami marah isteri di FB. Patut ke tak patut? Macam-macam la..


22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya selaku presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu (KoTe) merayu kepada semua anon supaya memberi komen dengan beradab.


























































































































































































































































































































































































































































































AMIR BODOH PUKIMAK!!! HANA PELACUR JALANAN!!!! KONGKEK BANGLA TENGAH MALAM!!!!!! KAHKAHKAH!!!!!!!!

-Presiden KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pertamaxxxxxzz!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

You've gone incognito. Pages you view in this window won't appear in your browser history or search history, and they won't leave other traces, like cookies, on your computer after you close all open incognito windows. Any files you download or bookmarks you create will be preserved, however.

Going incognito doesn't affect the behavior of other people, servers, or software. Be wary of:
Websites that collect or share information about you
Internet service providers or employers that track the pages you visit
Malicious software that tracks your keystrokes in exchange for free smileys
Surveillance by secret agents
People standing behind you
Learn more about incognito browsing.
Because Google Chrome does not control how extensions handle your personal data, all extensions have been disabled for incognito windows. You can reenable them individually in the extensions manager.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pukimak btol presiden KoTE....meh sni ko biar ak tutuh jubo ko

PM najib tun razak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Amir tu adalah anon yg selalu sebut perkataan pukimak kat blog ni!
bangang kau Amir! pagi2 mkn taik mcm presiden kote!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mohon tuan Presiden KoTe usulkan kebenaran merekrut ahli2 baru pada muktamar di Shah Alam kali ini.


-akar umbi KoTe

Anonymous said... Best Blogger Tips

Untuk segala aduan dan pertanyaan sila telefon 0129466720(presiden koTe)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jika kedua pasangan memainkan peranan masing didalam rumah tangga. Semuanya tidak akan jadi masalah. Ambil lah masa dan peluang untuk menghadiri kursus perkahwinan untuk mengingati kembali akan tanggung jawab bersama. Apa2 pun semua berbalik pada Agama.
Pada Admin, delete lah komen2 yang berbaur. lucah, kasar, tidak bermaruah dan mengarut. Ingatlah, percakapan menunjukan siapa kita, dimana kita dan maruah kita. Jangan letak maruah kita dihujung kaki yang senang di pijak orang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oit Hana meh sini jmp abg sangap.abg x ksh pun hana pmls ke ape.jnji tiap2 mlm hana mengangkang je bg pantat kt abg.
-Anon Sangap-

Anonymous said... Best Blogger Tips

ok bang
-hana-

Anonymous said... Best Blogger Tips

please gangbang I...



Bini Presiden Kote

Anonymous said... Best Blogger Tips

0380008000 sedia membantu...hey! hey!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon2 skrg da pendek akal,,igt kote jek..

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak sangat tipu..apsal dia punya masa reply macam terbalik je?

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas tongong versi lahanat sebab tu dia tak reti baca msg.
harap maafkan kebodohan otak dia.

-bekas cikgu kelas anon 17:19

Anonymous said... Best Blogger Tips

Org kelntn je pngai cmni. Tmpt len mane ada cm ni.laki bini bgaduh. Laki stres g mabuk2 stim2 gam. Binidh stes bjimak ngn jantan lain. Ni normal bg org kelantn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Belia Benci Kelantan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn kata belia,wrga emas pun bnci kelantan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

isteri yg salah sbb x ambil berat kperluan suami. suami juga slh sbb mendedahkn perbuatan isteri kpd umum

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

betol la anon 17:19 tu cakap wahai anon bekas cikgu kelas...ko la bongok tak reti baca mesej tongong...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mari kita beristighfar & berselawat ke atas junjungan nabi Muhammad s.a.w, semoga kita semua berada dlm keampunan & redhaNya. amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas kote abah engkau pada hari ini?
amin....
-ameba pantat bontot Fauzi Juan

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...