Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 18 November 2013

OMG : [Video] Kejadian Di Luar Jangkaan Berlaku Selepas Cikgu Leraikan Pergaduhan Anak Murid


Satu kejadian di luar jangkaan telah berlaku di sebuah sekolah dimana seorang cikgu telah meleraikan satu pergaduhan yang ebrlaku di kawasan sekolah. Namun, cikgu tersebut dikejutkan dengan sesuatu yang di luar jangkaannya.. sama-sama kita saksikan..

video

p/s : Hargailah guru anda... 

Sumber : Here

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kepala babi semua - akucomel

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous mcm anak anjing saja ko ni...kimako...kimako...

Anonymous said... Best Blogger Tips

I bru pts tunang.. I stress sngt2.huhu..
*mimi zalofa

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mimi zalofa relax...lancap jap..

Anonymous said... Best Blogger Tips

video lama ni...hahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon mimi zalofa sangap xdpt pmpn tu sbg awek dia tu meroyan tu
-bf mimi zalora

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kecian kakak aku.
Adik mimi zalorathaik

Anonymous said... Best Blogger Tips

kakak kau sangap ke hapa babi?

Anonymous said... Best Blogger Tips

video lama kut

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 23:02 tu yg ko suka2 ati nk seru org lain babi apehal? wlupn hanya dlm tulisan & org lain x kenal ko sape, tp hormat org lain.Allah ciptakn kita makhlukNya yg paling sempurna. yg ko sdp2 pggil org lain babi apehal ko?

khairul ridhwan said... Best Blogger Tips

ni mcm sekolah kat shah alam je

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 19:12 pun seekor babi.. tapi spesis lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

elok la anak murid sama guru dua2 pon bodoh banggang xda sivik langsung..mujur la aku takat 3 tahun jer dl jd cikgu tkr jabatan lain..wat sress jer ngajar bdk2 skrg ni anak haram krg ajar..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...