Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 20 November 2013

WTF : Guru Beri Murid Makan Biskut Yang Disaluti Air Maninya (2 Gambar)


Mark Berndt, 62, mengaku bersalah terhadap 23 tuduhan yang dilakukan terhadap 30 anak muridnya di Sekolah Rendah Miramonte, Los Angeles.

Dia mungkin dihukum penjara 25 tahun. Berndt dilapor menggelar tindakannya itu permainan merasa dan menawarkan biskut disalut air maninya kepada pelajar yang ditutup mata mereka.

Sebelum membuat pengakuan, ibu mangsa membuat kenyataan di mahkamah mendakwa hidup anak perempuan mereka kini musnah. Menurut laporan, ada pelajar yang kini mengalami masalah pemakanan.  Berndt akhirnya ditahan selepas juruteknik gambar kedai menjual ubat melihat gambar pelajar berusia lapan tahun ditutup mata.

Polis kemudian menemui sudu plastik yang mengandungi air mani di kelas itu.  Dia turut disyaki meletakkan lipas di muka pelajar yang ditutup mulutnya. Peguambela Manny Medrano memaklumkan kepada stesen televisyen KTLA 5, Berndt amat kesal dengan perbuatannya itu.

Tertuduh mengajar di sekolah itu selama 30 tahun dan dipecat pada 2011 selepas dakwaan terhadapnya dibuat. Berndt ditahan pada Januari 2012. - Agensi



Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pertamaxxxxx!!!!Pertamaxxxxx!!!!Pertamaxxxxx!!!!Pertamaxxxxx!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Keduaxxxxx!!!!Keduaxxxxx!!!!Keduaxxxxx!!!!Keduaxxxxx!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ketigaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

keempattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bengong anon 4 diatas tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

rarenya.........

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang kristian memang bodoh macam ni...semua orang kristian bodoh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

org islam semayang dlm mesjit org cina bikin. tapi itu mesjit pun ada rasuah juga.

Anonymous said... Best Blogger Tips

alah mcm xbiasa minum air mani laki pas kolom je

Anonymous said... Best Blogger Tips

gelinya baca artikel ni nak muntah dgn perlakuan lelaki ni.dasar gila seks kat budak kecik pn jadi

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau pon kecik2 mkn air mani ketua kampung kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00:20 kau maksudkn sape ni? dasar manusia celupar.suka hati panggil org lahanat. ntah2 ko yg buat

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...