Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 November 2013

WTF : Catarina Migliorini, Model Brazil Jual 'Virgin' Untuk Kali Kedua Selepas Kali Pertama Gagal (8 Gambar)

Catarina Migliorini, Model Brazil Jual 'Virgin' Untuk Kali Kedua Selepas Kali Pertama Gagal.
Selepas Tati Neves terkenal dengan meniduri Justin Bieber : ini linknya kalau belum baca - Tati Neves kini Catarina Migliorini pula mendapat nama. Ini kerana Catarina dikatakan menjual kedaraannya untuk kali kedua selepas yang pertama gagal. Pada kali pertama, selepas cuba menjual kedaraannya dia berjaya mendapat perhatian seorang businessman Jepun yang sanggup membayarnya RM2.1 juta. Tetapi malangnya proses itu tidak pernah mendapat persetujuaan kedua-dua pihak pada hujungnya. Jadi kali ini, dia cuba menjual untuk kali kedua dan berharap akan mendapat sehingga RM3.5 juta dari mana-mana lelaki. 


9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

firts...hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

firts otak kau anon 17:21.... apa yg menyebabkan perjanjian pertama tu gagal?? isu saiz kah??

Anonymous said... Best Blogger Tips

moga Catarina diberikan hidayah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

gambar Catarina dgn teddy bear gergasi memey cute...........................!! !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pmpn melayu pn patut jual dara gak..dr bg free kt bf pastu kena tggal

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak anon atas ni dulu pun jual dara gak tak laku sbb prsiden kote dah meninggal waktu tu.
kesian mak kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

nati aku nk belilah dara die..

Anonymous said... Best Blogger Tips

babi dlm kandang kat Balakong pun masih byk dara... kau try beli la !
sangap mcm cibai!

Anonymous said... Best Blogger Tips

maruah pun boleh dibeli dgn wang ringgit...hmm ntah la

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...