Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 November 2013

OMG : Apabila Ribuan Ekor Burung Jalak Menakluk Bandar Rome Di Musim Sejuk (12 Gambar)

Apabila Ribuan Ekor Burung Jalak Menakluk Bandar Rome Di Musim Sejuk.
Ini berlaku setiap tahun pada musim ini dan orang ramai langsung tidak suka kehadiran mereka. Kenapa? Tengok sendiri di bawah ini. 

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fap fap fap fap


-jack ham-

Anonymous said... Best Blogger Tips

pehh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Rome adalah sebuah tandas bg Burung..hahaha



Nuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

rome bangsa yahudi laknat!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

memang kena beli kereta baru, carwash mana-mana pun tak sanggup cuci kereta tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apakah bodoh nya kamu di atas,rome tu bkn yahudi la,tp kristian la setannnn,situ tmpt pope la bodoh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pope tu yahudi la bangang!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau bukan ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adui bodohnyaaa!pope tu ketua agama kristian la bodoh!!!!!! Ketua agama yahudi kita panggil rabai la bodoh bangang! Apa kau budak skolah lg ke? Meh aku skolahkan kau baik ko gugel la bodoh sombong!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau bodoh!kau bangang!pope tu kristian,pemilihan pope ade asap putih kat vatican city,rome.aku agk kau ni mmg xbelajar ttg agama kot-smpai agama yahudi ngn kristian pon ko ckp sama..pnh ko dgr yahudi dan nasrani?nasrani tu lah kristian,sialllllll kalo bodoh tu bodoh la jgk campur sombong!shit!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau pon bodoh..pasal ni pon hampir mendorong korang menjadi bodoh...bodoh betul la korang ni...lepas ni mesti ada anon bodoh yg comment....

Anonymous said... Best Blogger Tips

lalalalalallalalalalaaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

jack ham, dan nuck juan, adalah dua ekor bangang two of the kind of the gay!
dua2 ekor mcm bangang lahanat!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...