Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 21 November 2013

Gila : Lelaki Menyerang Ibunya Dengan Parang Kerana Wang RM500 (Gambar)


KUALA TERENGGANU - Seorang anak tergamak menjatuhkan maruah ibunya depan khalayak ramai apabila ‘menyerang’ wanita malang itu di tempat kerja dengan membawa sebilah parang sambil meminta wang RM500.

Bagaimanapun, tindakan biadab Muhammad Sufian Roslan, 21, menerima pembalasan setelah dijatuhi hukuman penjara tujuh bulan oleh Mahkamah Majistret, di sini, semalam. Majistret Rozianti Mohamed Hanaphi membuat keputusan itu selepas dia mengaku bersalah melakukan ugutan jenayah kepada ibunya, Zaleha M Hussin, 47, dengan niat menyebabkan mangsa berasa cemas.


Muhammad Sufian mengaku melakukan perbuatan itu di sebuah rumah di depan kedai makan di Kampung Losong Dato’ Amar, di sini, pada 15 Ogos lalu, kira-kira 1 petang.
Berdasarkan fakta kes, mangsa yang ketika itu berada di kedai makan iaitu tempat dia mencari rezeki telah didatangi Muhammad Sufian dengan membawa sebilah parang panjang.


Sejurus ternampak kelibat mangsa, Muhammad Sufian terus meminta wang RM500, namun mangsa gagal menunaikan permintaannya itu disebabkan tiada wang. Kegagalan mangsa memenuhi hajatnya telah menaikkan kemarahan sebelum Muhammad Sufian memaksa ibu malang itu pulang ke rumah dalam keadaan marah-marah sambil mengacukan parang tersebut ke arah mangsa.


Bimbang keselamatannya pada masa akan datang, mangsa nekad membuat laporan polis sebelum Muhammad Sufian ditangkap oleh bapa saudaranya sendiri pada 16 Ogos lalu, jam 11. 30 pagi dan diserahkan kepada pihak polis.


Sumber : Here

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fast & first

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anak Derhaka, nak Rm 500 , isilah borang BR1M. nanti dapatlah duit tu.
Tahun ni RM 650, minta-mintalah Dato Najib bagi tiap-tiap bulan di masa akan datang.

Anonymous said... Best Blogger Tips

najib xde fund lagi..rosmah hbskn duit rkyat pi naik kapal terbang eklusif ke Qatar

Anonymous said... Best Blogger Tips

tongong anon atas ni tak sukur! kalo tka nak Br1m pegi mkn taik la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu lagi... tak habis2 dengan jenayah bodoh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka ngisap

Anonymous said... Best Blogger Tips

laksano keh hudud.kalau pemimpin maha agung Tuan Guru Nik Aziz masih ada xkan ado kes2 gini


-jejaka tanah merah kesepian

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau ank aku buat mcm tu, matilah dia aku kerjakan...


Prof Nuck Juan Vs Presiden Kote

Anonymous said... Best Blogger Tips

0380008000 sedia membantu....hey! hey!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 09:21, zaman nik aziz pon dia xlaksana hudud. alasan kerajaan la pape la. ckp umno xsetuju la. tp dusuk semeja dengan pakatan xpernah dapat persetujuan pon. kalau dlm pakatan pon belum dapat persetujan, mcm mana nk proposed/ cadangkan dalam parlimen. nk sembang politik pakai akal skit. bkn pakai lutut.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas ni kapir . nanti kau mati masuk neraka jahanam .
babi kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous ko pun sama anon atas aku...bodo..bangang...neraka sangat la ko sana...ujung butu ko tu patut kena cucuh rokok...sial...kimako..kimako...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni org sabah.
maafkan dia.
dia tak penah pakai baju.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mamat nie,setakat duit RM500 je pun nak bunuh mak die sendiri,tak berhati perut langsung..Sial laa mamat nie..>:(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...