Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 22 November 2013

Comel : Apabila Seekor Anak Anjing Tidur Bersama Seorang Bayi (11 Gambar)

Apabila Seekor Anak Anjing Tidur Bersama Seorang Bayi.
Anak Anjing dan Bayi ini dikatakan adalah kawan rapat..:-)

13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya selaku presiden Kesatuan Anon Tanah Melayu (KoTe) merayu kepada semua anon supaya menjaga adab anda ketika memberi komen. Terima Kasih.































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































-Presiden KoTe

WaV said... Best Blogger Tips

Macam comel jer...

Anonymous said... Best Blogger Tips

kenapa anak anjing tido stim?

Anonymous said... Best Blogger Tips

aaahh stim kan tgk anak anjing
fap fap fap fap


-jack ham-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jack Ham babi



Tan Sri Nuck Juan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Knp budak tu tido menonggeng?sbb tu simptom budak yg ade cacing,dorg rasa gatal kat anus ,sbb bila malam,cacing tu keluar dan bertelur di anus(lubang najis)

Anonymous said... Best Blogger Tips

jom melawat http://perniagaanpemasaran.blogspot.com/

Anonymous said... Best Blogger Tips

utk keluaran akan datang, anon 16:31 ni ada 16 keping gambar dai tidur dgn babi

-admin

Anonymous said... Best Blogger Tips

Situasi yg biasa di kelntn dmana ank kcil tdo ngn anjg ke kmbg ke.ank tlalu rmai smpai xtbela.rutin harian adalah 3x sari jimak.sb 2 awek kelntn mypah mat kelntn. Kijo mals jimak kuat

Anonymous said... Best Blogger Tips

kelantan sila keluar dr Malaysia! go to hell you!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mohon kelntn kua mlysia. Raknyatnya lg jhat dri pndtng asing. Tiada kelntn tiada dadah. Ada kelntn ada dadah

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku malu bila org kelantan duk melaysia tapi tak reti ckp melayu!
go to hell lah you!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fauzi Juan main bontot Jack Ham sampai keluar cirit, kemudian dia jilat !
-ameba

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...