Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 19 September 2013

Misteri : Mayat Ditemui Berkubur Di Dalam Tasik Selepas 40 Tahun (6 Gambar)


Oklahoma: Enam mayat ditemui dalam dua kenderaan lama dari dasar sebuah tasik, semalam. Penemuan itu pula berlaku secara tidak sengaja apabila polis menguji peralatan sonar baru mereka.

Penemuan di Tasik Foss dekat Elk City itu dipercayai dapat menyelesaikan kes kehilangan beberapa individu yang berlaku lebih 40 tahun lalu. Dua kenderaan yang ditemui ialah kereta Chevrolet keluaran 1950-an dan Camaro keluaran 1969.

Di dalam Camaro itu polis menemui tiga set rangka dipercayai remaja tempatan yang hilang selepas keluar memandu pada 1970. Di dalam Chevrolet pula, terdapat tiga lagi mayat iaitu lelaki berusia 69 tahun dan dua rakannya yang hilang pada akhir 1950-an atau awal 1960-an.

Pihak berkuasa belum mengenal pasti mayat secara rasmi, tetapi akhbar tempatan sudah mendapat kaitan jelas antara Camaro dan remaja yang hilang berkenaan.

Mereka masih menunggu keluarga mangsa yang terbabit mendedahkan nama mereka. Jimmy Allen Williams 16, Thomas Michael Rios, 18, dan Leah Gail Johnson, 18, hilang pada 20 November 1970 selepas menaiki Camero milik Williams.

Walaubagaimanapun, selepas 40 tahun, mereka masih disenaraikan sebagai orang yang hilang selepas dipercayai lesap ketika menuju ke perlawanan bola sepak dekat Elk City. -



Sumber : Here

35 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

huh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

cam haram!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau tolong pesan kat abah kau suruh selawat sama!

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang suruh berselawat dah kira untung,ni marah2 pulak,dasar nakhoroommm anak setan gondol,bodoh punya anon 22:55

~anon poksu kocak~

Anonymous said... Best Blogger Tips

hang toksah belagak alim la poksu kocak bangang!
hang pun lahanat pai Dannok puying2!
harp puih abah hang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

rare..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah aku dah selawat. Abah kau macamana?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah kau dah lahanat? Abah kau macamana?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lahanat tu anon atas aku.... mak dia placur tua kt htel metro tluk intan.... 24jam mronjang pelir....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lahanat tu anon atas aku.... mak dia placur tua kt htel metro tluk intan.... 24jam mronjang pelir....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lahanat tu anon atas aku.... mak dia placur tua kt htel metro tluk intan.... 24jam mronjang pelir....

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

akhirnya jumpa jugak

Entri Terbaru Di Blog: Surat-Surat Cinta Nestle

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:14 yg meronjang pelacur tu ialah abah kau!
kau bulih ronjang Marou sama kalau kau selera lubang najis dia la!
-abah kau-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas mat ronjang....pesan guru dia untuk jd hmsem dia kne sap punai bangla 25orang.... mlut anon abah bau jubo bngla

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas mat ronjang....pesan guru dia untuk jd hmsem dia kne sap punai bangla 25orang.... mlut anon abah bau jubo bngla

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas mat ronjang....pesan guru dia untuk jd hmsem dia kne sap punai bangla 25orang.... mlut anon abah bau jubo bngla

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pandangan Islam mengenai hukum-hukum mencarut dan mengeluarkan ... mengeluarkan kata-kata kesat, maki hamun yang ditujukan kepada seseorang. ... bagi saya mereka tidak mempunyai adab dalam diri masing2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko ada adab x... mak ko pun x jge surat.... lg x bradap.... dubuh td smayang x

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tanda2 kecik kiamat.... bila org jahil bcerita ttg agama... (anon 09:11)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Akhirnya pancut jugak


Entri Terbaru Di Blog : Surat Beranak Marou Sah Di Keluarkan Negara Myamar

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko + lubang najis = abah ko pemakan taik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Arghhh arrghhh argghhh ahh ahh crettt crett.. Tu ke ko mksudkan

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tau haram.... ko bjubo ngn bangla blakng kilang roti x haram ke haram jadah......

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dia pon suruh pesan Kat org yg berpesan...
Ada faham...
Bodoh lembu..anon poksu kocak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu abah ko...gay tua paling top kt teluk Anson...
Hahahahaha...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu abah ko...gay tua paling top kt teluk Anson...
Hahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu abah ko...gay tua paling top kt teluk Anson...
Hahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahahaha...
Sial la lu marou...
Mcm Haram...menjaja blog gay ko tu sana sini..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu abah ko...gay tua paling top kt teluk Anson...
Hahahahaha..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Opah ko pnari tiang pkai g string kt club mlm lido taun 70an

Anonymous said... Best Blogger Tips

Onyang ko ratu tigershow danok....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko pniaga pussy blakang shell taman tun

Anonymous said... Best Blogger Tips

Toj ko kne halau org kmpg sb kantoi bromen bini tok sidang pak cik amri

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah korang suma lahanat!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...