Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Wednesday, 18 September 2013

Seram : Apakah Objek Di Sebalik Cahaya Itu? (Gambar)


I'm Sorry!! Dengan nada Amir Raja Lawak..

Sumber : Here

27 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

x pedihkan mata

Anonymous said... Best Blogger Tips


Pray for Syiria,mesir,Palestine and all the Muslim and muslimat in the world!!

Anon: imam Mahdi follower

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh kau ni!
yg bunuh org syria tu ialah org Syria sendiri!
yg bunuh org mesir tu ialah org mesir sendiri!
yg bunuh org palestine tu ialah org palestine sendiri yg jadi tali barut yahudi!
islam bunuh islam!
mohon byk kan membaca supaya tidak tongong!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sememang kaum Adam itu tahu akan kedatangan akhir zaman itu semakin hampir..
Tetapi dilekakan dengan kelalaian duniawi..

Time to SUJUD!!

Imam Mahdi follower

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mohon beramai-ramai anon 00:20 diberikan hidayah
Amin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Betape jahilnye anon 00:20

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sesungguh akhir zaman itu terlalu banyak putar belit Dari musuh Islam..
Sehingga umat Islam itu berada dalam kekeliruan..

Imam Mahdi follower

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon 00:20 bangang abadi
Ikhlas dari
Anon majapahit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Talking without no brain anon 0.20

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau yg xbyk mmbaca bangang..duk baca utusan hairan tgk tv3/4 dgn ko skali jd 3/4

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aik komen2 hlang......heran

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aik komen2 hlang......heran

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 0.20, ko pergi sekolah ke tak, kalau tak faham keadaan sebenar jangan ulas pasal mesir,syria & palestin.
tak pasal je kena sumpah pepagi ni. Mesir- sebab Morsi nak hapuskan rasuah & nak heret 4 syaitan bertopengkan manusia tu penjara. Jadi, 4 setan ni pakat dgn Jeneral tentera al-sisi tu gulingkan kerajaan. Syria- Perbezaan 2 mazhab Sunni vs Syiah. Yang mana si Bashar al-assad adalah dari Syiah yang selama ini memerintah dgn zalim dari tahun 2000. Puak Islam sunni dah lama sabar, tapi kes mas 2011, pembunuhan anak-anak kecil oleh tenteranya yang menyebabkan bermulanya perang.
Palestin- ini takkan aku cerita, satu dunia tahu rejim Israel yang mulanya bertapak kat situ rampas tanah orang Palestin! lain baca sejarah! Jangan cakap macam orang tak de iman.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00.20 jahil tok tahu gapo nak japuk.

Anonymous said... Best Blogger Tips

.....???..
-anon Pasai-

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 00.20 islam ke x ni? mcm xsuke islam je
-mouri-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Orang pembangkang bnyak cm tu.... alfa dgn duniawi lalai ahirat..... bnyak mrapu.... bjuang demi agama ke demi kuasa.... ble kalh plihnraya..... jd sakai ubi....

Anonymous said... Best Blogger Tips

TU TOMBOL PINTU. Kena flash cahaya kamera.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tombol abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tombol tu pmuas nafsu opsh anon abah sb tok dia kmatian puchuk sjk mlm ptama

Anonymous said... Best Blogger Tips

tok mati puchuk sbb opah henjut kuat sgt

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muda2 tok slalu tibai punai kt rabbit sb tok gle seks

Anonymous said... Best Blogger Tips

lepas tibai punai kt rabit tok tibai diri tok sendiri... tok gembira hingga akhir hayat!

-abah kau-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pas tok mati anak tok plak abah kpada anon abah amek aleh memunai rabbit.... dsebkan keadn rbit susah dpat cucu tok memunai anjing je... jd la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hoi!!! Apa nie buat terkejut orang je,tak de kerja lain ke? Delete laa wei gmbr tu!!!!!
Ptuihhhhhh Bullshit-WhatTheFuck

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...