Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 15 September 2013

OMG : Cymothoa Exigua, Parasit Pelik Yang Hanya Makan Lidah (10 Gambar)

Cymothoa Exigua, Parasit Pelik Yang Hanya Makan Lidah.
Nama lain untuk parasit ini adalah 'tongue-eating louses' kerana ianya makan semua lidah di dunia ini tak termasuk manusia(menurut sumber). Parasit ini akan menyerap darah dari lidah dan membuat makhluk itu mati bersama dengan parasit ini. 

14 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ahad

Anonymous said... Best Blogger Tips

Isnin...
Selamat Hari Malaysia...semua...
Happy holiday...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Elok..parasit nie bg kt anon yg suka meng"ABAH"kan org tu..
Biar lidah kena makan...dgn parasit...
Pastu bisu..
-Maori-

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau Maori! berak tak cebok nanti ulat ni makan lubang jubor abah kau!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bisu je x syok buh lam tinge dia bia pekak labang skali.... xpun buh lam otak dia bg cacat mental... bru abah dia nk nanges tme tu kta ludah ngn kejam

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku tk kisah...
Sbb budak2 mcm kau nie mmg kuat mencarut...
Mentah lagi...
Aku ok jea...
Kau nk carut...Carut laa smpi kau puas..
Bila penat nanti kau berhenti la..
Biasa laa budak2..
-Maori-

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau lahanat Maori!

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

ngeri kejap tengok binatang ini

Entri Baru Update : Cabaran RM10 Makan Tutti Fruiti

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau punex marou!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Suka hati kau laa...
Aku tk terkesan pon dgn apa kau tulis..
-maori-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi hari ini?

Anonymous said... Best Blogger Tips

maori ialah seekor bangang!
abah dia pun bangang!

Anonymous said... Best Blogger Tips

biasa jumpa makhluk ni bila nak siang ikan.. biasa dalam ikan mata besar tu.. Apo ntah nama ikan tu,, ikan kembung pon kadang terjumpa.. geli cam LIPAS sebab banyak kaki

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas anon dubor nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...