Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 16 September 2013

WTF : Wanita Ingin Baling Bayi Dari Tingkat 14 Kerana Geram Dengan Kelakuannya (5 Gambar)

Wanita Ingin Baling Bayi Dari Tingkat 14 Kerana Geram Dengan Kelakuannya.
Itulah kerja ibu dan mereka patut bersabar dengan kenakalan bayi. Tetapi si ibu ini sanggup untuk membaling keluar bayinya keluar dari tingkat 14 di China. Tetapi akhirnya dengan bantuan penduduk sekitarnya, bayi itu selamat. 

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak ngan bayi x reti beza ker

Anonymous said... Best Blogger Tips

why jesus?? why??? why are you so stupid, jesus?? why????

Anonymous said... Best Blogger Tips

bayila tu, beza dia bayi kecil, budak besar, bengap betul anon 14.26

Anonymous said... Best Blogger Tips

sudah kah anda berslawat pda nbi hari ini?

Anonymous said... Best Blogger Tips

prumpuan tu muslim itu lah nak buang bayi

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasihan bangat sama anak kecil itu !

Anonymous said... Best Blogger Tips

Biasalah china, rakyat ramai.. 1.300.000.000..
apa nak heran..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada juga kedai mamak mau kasi buka.. ada sapa mau kirija ka. itu gaji kirija spesel mamak kasi, mkn kasi free itu nasik kandaq...

mamaknana13@yahoo.com

Anonymous said... Best Blogger Tips

bayi?
kah3
ketongongan apakah ini?
abah kau bayi!

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

macam2 perangai manusia...

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

bangang

Anonymous said... Best Blogger Tips

thanks sbb panggil aku "bengap" anon 15:25.... tp try la tanya kat org len ni gambar bayi ker gambar budak.... sungguh indah kata2 yang ditaip anda pada aku.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

padan muka kau kena marah anon 15:25
bahahaha abah kau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah perangai emak abah mcm sial..pandai pulak marah bila perangai anak nakal tahap gaban

Anonymous said... Best Blogger Tips

celaka syiah, celaka amerika, celaka yahudi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda melancap ke atas nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda melancap ke atas nabi pada hari ini??

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...