Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 17 September 2013

Kejam : Budak Lelaki Di China Seksa Kucing Sampai Mati (8 Gambar)


Perkara ini berlaku di china dimana seorang budak yang dilihat sedang menyiksa  seekor kucing dengan keadaan yang agak kejam.Mengikut apa yang kami lihat kucing ini telah di ikat dibahagian leher kemudiannya ditambat di pokok selain daripada itu budak yang mengikat kucing ini juga memegang tali sehingga kucing ini tergantung sememang tindakan ini sangat kejam dan tidak berperikemanusian.


Sumber : Here

7 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rasa dia ni ada mslh mental kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

org yg ambik gmbr nie pon senyap je..bkn nk hoi ker jerit ker..dua2 xberperikemanusiaan.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Photoshop je ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing tu sebenar anak patung yg abah dia beli kat pasar malam...
mohon jgn byk sgt makan tahik nanti mudah jadi bahalul mcm anon 20:41
abah dia tongong!

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

oh tidak.. ;(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bangsat...zalim giler...
Kalau aku nampak...
Aku pukul cukup2...
Kau tggu laa...balasan dr Allah SWT..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kucing tu mungkin pernah mengendap/ mencuri tengok budak laki laki tu ber fapppppppp.......
tu yg marah benar itu....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...