Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Monday, 16 September 2013

WTF : Hidangan BBQ Daging Buaya Khas Dari China (4 Gambar)

Hidangan BBQ Daging Buaya Khas Dari China.
Errrr...admin tak ada komen.

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah slwat pda nbi hari ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi hari ini?

SIRAP LIMAU NIPIS said... Best Blogger Tips

sudah, t.kasih

Anonymous said... Best Blogger Tips

hmmmmm daappppppp ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

fucking jesus...!! Holy craps!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

holy craps!!! fucking jesus!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pe jadah la drang ni...gatai telor tol

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mguatkn tenaga batin... untuk ngeri jimak kuat lutot gayang dh....berehhhh

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon abah kaki stim spender.....wa lansi lu pa hal... call ur dady now ...suck my corn

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sokong lalu weiiiii

Anonymous said... Best Blogger Tips

Awek klate full packge... ngeri len takdo laaaaa..... puiiiih ladah muka anon abah tanda stuju....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Puuihhhhh ludah anon abah... tanda stuju kaki stim spender.... pt la area taman kt meru bnyak spndsr hlang....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn kate meru kt flat sri sabah pun..... lupe plak puuuihhh anoj abah tungkik

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn kate meru kt flat sri sabah pun..... lupe plak puuuihhh anoj abah tungkik

gaban power said... Best Blogger Tips

China ni makin lma memang makin gampang x sudah2.klu bole smua binatang dlm dunia ni abis nk ditelan mkn dikunyah.sedarlah wahai fren ku d blog ini,jgn la beri peluang pd makhluk perosak yg sememangnyer sedia rosak hidup kekal d dunia bahkn d planet laen.lebih afdal mrka mati atau tdk wujud dlm dunia yg fana ini jika tdk abis segala hewan kesayangan kita hilang tnpa kita diketahui hidup mati mkn mnum pakainya.

Anonymous said... Best Blogger Tips

sukati dorang la nak mkn apa? kau usah apa?
bukan dia nak mkn telor abah kau tongong!
eh? abah kau ada telor ke?

gaban power said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
Anonymous said... Best Blogger Tips

lim kit siang pun kegemaran...

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

buaya bbq

Entri Di Blog : Cabaran RM10 Makan Tutti Fruiti

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah kau bbq!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda melancap ke atas nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda melancap ke atas nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

apehal kurang ajar sangat post makhluk atas aku ni... ni la contoh makhluk yang tak tahu menghormati ajaran agama... tak kira la kau muslim ke bukan muslim ke, tapi hormat-menghormati tu dituntut. agaknya keluarga kau pun kau tak tau nak hormat ... sedih la hidup kau...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...