Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 19 September 2013

WTF : [Video] Pengacara TV Belanda Makan Daging Manusia Yang Digoreng


Sepasang pengacara sebuah rancangan TV Belanda telah memakan daging masing-masing bagi mengetahui sendiri apa rasanya daging manusia di dalam sebuah segmen kontroversi ini.

Pengacara, Dennis Storm dan Valerio Zeno telah memotong secebis daging mereka dari bahagian abdomen dan bahagian punggung sebelah kiri dengan menggunakan pisau.

Segmen itu, yang ditayangkan di BNN dalam rancangan "Test Rabbits", mempunyai seorang tukang masak yang telah menggoreng kepingan kecil daging tersebut di dalam minyak panas di hadapan penonton yang hadir ke studio.

Storm memberitahu ABC News bahawa tiada apa yang perlu ditulis mengenai daging tersebut, tetapi ia tetap "pelik untuk melihat ke dalam mata rakan apabila anda mengunyah daging perutnya."

Sebuah video turut dimuat naik ke YouTube yang menunjukkan pengacara rancangan tersebut yang memakai kot memhidu ketulan daging mentah di dalam beg plastik sebelum ia digoreng dan dimakan dengan sudu di meja makan yang dihiasi dengan lilin.

"Ia hanya beberapa sentimeter daging," kata Storm. "Dan sekarang saya mempunyai cerita yang baik mengenai parut itu."



Sumber : Here

29 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ist la gilerr...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu la tamadun namanya. bukan mcm kau duk dlm utan taktau apa perkembangan!
tongong kau ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa ko mepek ni ,mohon kentot serta cirit dmuka ko PrRööÒÓtttTTttt!!! Argh leganye

Anonymous said... Best Blogger Tips

omputih suka mencuba sbb tu depa maju!
bukan mcm org M'sia suma harap subsidi kerajaan lepas tu kutuk kerajaan taknak mencuba benda bar mcm lahanat!
abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

kemajuan yang membinasakan diri sendiri.. bodohnya anon atas aku ni... tak berilmu...

Daripada Abu sa'id Al khurdi ra. berkata,Bahawasanya Rasululluah telah bersabda "kamu akan mengikut jejak langakah umat-umat kamu sebelum kamu,sejengkal demi sejengkal,sehasta demi sehasta,sehingga jikalau mereka masuk lubang biawak pun kamu kamu akan mengikuti mereka" Sahabat bertanya "Ya Rasulullah,Apakah Yahudi dan Nashrani kamu maksudkan?". Rasulullah menjawab."ya siapa lagi kalau bukan mereka"..


H.R muslim.

jgn laa mengikut jejak langkah yahudi.korang Nampak je diorg maju.tapi sebenarnya tidak. korang je diporbodohkan dengan benda2 tak berfaedah ni.igtlaaa... kerajaan pun mengharap rakyat membayar cukai.. rakyat juga mengharapkan balasan yang sama.. pikir laa sebelum cakap.. tak semua orang senang.. kamu tidak boleh samakan ape yang kamu makan dgn hari ni dengan orang lain.. dikala kamu makan ayam.. ada yang makan roti utk alas perut.. dikala kamu makan daging ada yang makan nasi berlaukkan ikan masin..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dan Rasullullah pun pernah bersabda .. akhir zaman ni ramai pemimpin yang zalim.. dan yang benar ditindas..renung2kan la...kita ni Negara islam..tapi system di Malaysia ni adakah betul2 ikut undang2 islam??mengikut syarat2 islam?? orang takut dengan hokum wudud.itu adalah manusia paling bodoh.aku tidak takut sebab aku tidak mencuri,tidak buat salah.hanya geng2 syaitan sahaja yang takut.takut kerana salah.

Julie Fasha said... Best Blogger Tips

hensemmm...tp bongokkk...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tak ngeri laa.. kalau nak tengok manusia makan daging taip ni. Canibal Holocaust, lagi real makan daging manusia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

mak kau mkn daging abah kau dan engkau pun jadilan!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Daging beku RM15, Daging fresh RM25. Puak puak ABAH kalau tak ada duit nak bayar PTPTN kerat sikit daging bontot dan jual.

Anonymous said... Best Blogger Tips

haha! kenapa la statement kau ni bangang mcm lahanat? apa kau mau merepek ni cilanat?
abah kau jual bontot ke!

chefgunawanjamil Obie said... Best Blogger Tips

nak jadi cannibal kot..hhuuu

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nk maju xperlu smpai cm tu.... spe ckp tadi buat cm tu leh maju.... meh ko kerat daging ko n greng.... klu x maju gak ko mmg kturunan bodo la n xkb maju smpai bile2..... dasar pemakan taik ble x mju orf dsalahkan... kijo mls jimak kuat.... kami berat telo

Marou Apple Hijau said... Best Blogger Tips

oh tidak..

Entri Terbaru Di Blog: Surat-Surat Cinta Nestle

Anonymous said... Best Blogger Tips

oh abah kau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Oh buritan..... marou geng jubo n anon abah geng sangap pelir

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pandangan Islam mengenai hukum-hukum mencarut dan mengeluarkan ... mengeluarkan kata-kata kesat, maki hamun yang ditujukan kepada seseorang. ... bagi saya mereka tidak mempunyai adab dalam diri masing2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pandangan Islam mengenai hukum-hukum mencarut dan mengeluarkan ... mengeluarkan kata-kata kesat, maki hamun yang ditujukan kepada seseorang. ... bagi saya mereka tidak mempunyai adab dalam diri masing2.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yes btul xada adab..... n dlm pndangan islam menghabislan masa mbaca n omen dibblog2 adalah pbuatan sia2 akibat hasutan syaiton.... anon atas aky td subuh smayang x...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tgk mak ko bjimak ng uncle muthu g ngeri

Anonymous said... Best Blogger Tips

Aku nk cuba bjimak ngn adk puan mo smlm.... aku pun brani mcuba sb akubmaju

Anonymous said... Best Blogger Tips

Smlm u pnya servis tiptop..... mlm ni I bok u lg ok sayang

Anonymous said... Best Blogger Tips

Abah ko mlayur punai di sermban mall

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak ko dh kena book...kau tau tak...
Mcm Haram...
Hari bangla book mak kau...
Smpi ko pon keluar dr benih bangla...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Daging cipap mak kau...tak jual pulak...
Buat bayar hutang Judi abah kau...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Your blog it's a totally gay...
Rubbish...
Sorry to say...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mak u pun I dah bok anon 16:41

Anonymous said... Best Blogger Tips

abah korang suma lahanat!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...