Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 19 September 2013

WTF : SMS Guru Disiplin Gila Seks Di Sentul (Gambar)

SMS Guru Disiplin Gila  Seks Di Sentul
Seorang pelajar lelaki 13 tahun dari sebuah sekolah di Sentul medakwa bahawa dia telah dicabuli oleh guru disiplinnya selama satu tahun. Selain menjadi seorang guru displin, pelajar itu juga didakwa mempunyai hubungan rapat dengan pelajar itu. Kejadian terbaru berlaku Jumaat lepas apabila pelajar itu dipanggil oleh guru berkenaan supaya membantunya. Pelajar itu lari ke balai polis berhampiran untuk membuat aduan. Jadi ini salah cikgu yang miang atau anak murid yang terlampau rapat dengan guru?

Guru disiplin itu juga sering menggangu seorang guru wanita di sekolah terbabit dan melakukan ganguan seksual. Setelah kejadian itu tersebar, guru wanita tersebut pun membongkarkan rahsia dengan menunjukkan SMS guru disiplin gila seks tersebut. 

29 comments:

wafiy azwaj said... Best Blogger Tips

1st :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

second :)

ahmadje said... Best Blogger Tips

cikgu tu laki ke pompuan..?

ahmadje said... Best Blogger Tips

Kuala Lumpur: “Saya memang macam itu. Jenis miang sikit. Saya faham semua orang tak selesa. Saya memang ada satu tabiat tak senonoh macam itu. Patut awak sound (beri amaran) masa kali pertama saya buat.”

Itulah SMS pengakuan seorang guru disiplin kepada wanita yang juga rakan sejawat di sebuah sekolah di ibu negara selepas tembelangnya yang sering melakukan gangguan seksual terbongkar.

Akibatnya, guru wanita itu menghadapi tekanan perasaan selepas kerap diganggu termasuk tangannya dipegang serta betisnya diraba beberapa kali sejak Februari lalu.

Mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Anis, 27, berkata, dia mula ‘diusik’ guru berusia awal 30-an itu sejak berpindah ke sekolah berkenaan awal tahun lalu dan tidak menyangka diperlakukan sebegitu tanpa segan silu biarpun di depan murid.

Namun, penderitaan Anis berakhir apabila guru lelaki itu ditahan pihak berkuasa Isnin lalu berikutan laporan polis dibuat seorang pelajar lelaki berusia 13 tahun mendakwa dicabul guru itu.

ahmadje said... Best Blogger Tips

owh...cikgu tu lelaki...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Pelajar tu Jack Ham

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu mmg macam tu.... nak minta isap je...

Anonymous said... Best Blogger Tips

simpati kat cikgu tu, dia cuma nak ajar pendidikan seks je, tak pasal masuk lokap.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau simpati.. kau la tadah pungkoq kasi dia balun!
ajak abah kau pangkah sekali!

Anonymous said... Best Blogger Tips

leh aku tau jack ham tu ape??

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 15:50 pe kata tadah pungkoq ko je kt cikgu laki tu kn sng..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahahahaha...
Jack ham tu salah sorang dr pengkritik kt blog nie..
Ok..ada faham...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sapa duk sebut nama aku ini. abah kau punkoq..

-Jack Ham-

Anonymous said... Best Blogger Tips

melayu x heran lah..mmg gile seks....

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 21:23 mati pucuk takyah perasan kmen pasal sex pasal takda faedah utk kau.., pasal sperma kau takkan mungkin bulih terpelancuik!
abah kau la!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sudahkah anda berselawat ke atas nabi pada hari ini??

Anonymous said... Best Blogger Tips

perasan alim! takyah sibuk2 tanya amalan org la tuan imam... amalan sendiri belum tentu diterima! puih!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon abah pnah ayat bangla umah kongsi untuk adengan ranjang..... tpi gagal di tgah meja rundingan gara2 pelir anon abah x mnepati spec jubo bangla...... saiz hnya 1cm n bkurap.... 4ever alone anon abah.....

Cube teka siapa sy said... Best Blogger Tips

lol, semua manusia gila seks, pndai tahan xtahan je

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko sorang je gle seks..
Orng len tu kmahuan la tongoiii.....
Tu pasal jiran ko dh 3x bli rabbit sb dyaki mati di punai lelaki gle seks.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

buntot abah dia kena rabit!

-abah kau-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon abah skandal ngn anjing uncle linggam.... ari2 mronjang pelir ngn anjing

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11:14 hati anda sdh hitam bila anda rasa benci pd nasihat dan agama..nnti ko mampos(seswai),selawat nabi yg bantu ko kat akhirat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dh2 jgn gadoh....melayu mmg gile seksssssssssss...sekian!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 09:26! kepala abah kau lahanat!

Anonymous said... Best Blogger Tips

gile cikgu tu sume nk tale

Anonymous said... Best Blogger Tips

xpe anon2 sume,jgn gado2 tau...abah xmarah

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 23:20 kau ni bodo r cam anon 11:14,,,cam bangang je ,,puih ,,ckp dlm blog bleh r..klu ad teloq,,kte fce 2 fce..aq kat area pj..lau kau ad teloq la

I'd wechat. Afhamwajdi12 said... Best Blogger Tips

Haha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...