Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Sunday, 12 May 2013

WTF : [Video] Syarifah Sakinah, Spender Merah, Bra Merah, Lipstick Merah


Korang tengok la sendiri video ni.. Dia mintak kena kutuk. So, korang semua tau apa nak buat. Aku pun tak paham kenapa mentaliti artis Malaysia macam ni. Bukan semua, tapi banyak yang macam ni. ish3.. 

” Hai saya Sharifah Sakinah, saya hack telefon Anzalna sebab nak populariti yang tinggi. Hari ini saya pakai lipstik merah, spender merah dan bra merah. Tak sabar nak tunggu orang kutuk.”


p/s : Takde keje.. 

Sumber : Here

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

da kne sawan kegedikan ne

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mau mintak kena Hem hem hem la tuuuu.. sini aku bagi !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yg admin pn takde keje post bnde mengarut. cube la post bende2 berfaedah atau berguna skit

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sewel

Anonymous said... Best Blogger Tips

entah...admin pun otak letak kat kote..

Anonymous said... Best Blogger Tips

dah lah muka hodoh..bodoh lagi..aduh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

da xyah gado,,,yg korg folloe up admin pstu nk kutuk bagai ni pehal??? da betine tu sndri mngaku nk popular,,,admin tlong tnjuk kt korg jer,,,, kang x psal2 jkun plak t,,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bkn plakon biar mmpi smp ke bintang ke

jack ham said... Best Blogger Tips

arghhh minah ni sangap tuu....kena gangbang mmg syiokk

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahaha .. nie bodoh tahap Gaban da ..!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

gile sex siut korang

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni bukan mnta dikutuk tapi nak kna sepakan kaki kiri gua ni.........

Anonymous said... Best Blogger Tips

DIE NI APA HAL SBNR NYA?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebab tu jadik artis tak berkualiti..tahap iq rendah...lempang laju2 nak?!

Anonymous said... Best Blogger Tips

mai nak jilat burit sampai terpancut ayer

Anonymous said... Best Blogger Tips

Subhanallah di mata Allah kamu di cipta begitu sempurna,kenapa kau nodai seperti ini???? Bertaubat lah kamu sebelum matiiiii.

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini lah contoh org melayu yg bodoh..... kalau bkn bodoh mesti banggang....... kesian tol melayu nie...

Anonymous said... Best Blogger Tips

giler pnye pompuan....bodohkan dri sendiri. . .

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu la.dia ni pun salah juga.tpi jd salah sbb dia artis dn org suka nilai dr sudut negatif.yg tau sedap kutuk berlagak alim mcm baik sngt.cuba sekali sekala nilai.dr sudut positif pula..dia ni nk perli sesetengah org yg smpi hal slm kain pun nk kongsi kt org.perhatikan dlm video tu dia selak selimut bru ckp kaler bra ngan seluar dlm...kalau btul dia mmg gatal atau sebagainya xkan x ingat kaler pakaian yg kita pkai smpi ke selak2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

tngk komen yg mengaku melayu sngt tu..perasaan diri dh baik sngt tpi tngk sendiri la apa yg diaorg komen...lebih teruk dr perangai sakinah ni...kesian

Anonymous said... Best Blogger Tips

korang rase dia ni dah pecah d*** x ?....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu aku cumshot je kat muke die..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Stupendous..Doomkops..Perempuan tak guna..aduuhhhhh..nak tumbuk je laa perut minah nie sampai menangis..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...