Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Thursday, 16 May 2013

OMG : Cinta Roberto Cavalli Dan Model Muda, Adakah Ini Dikatakan Cinta Sejati? (10 Gambar)

Cinta Roberto Cavalli Dan Model Muda, Adakah Ini Dikatakan Cinta Sejati?
Pereka terkenal Roberto Cavalli kini didapati telah bercinta dengan seorang model muda di Monaco. Adakah ini menunjukkan cinta tidak mengira umur? Adakah ini cinta sejati?

15 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ye le kot...

Anonymous said... Best Blogger Tips

duit2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cinta duit n nk cpat glemer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Fuyoo, nyam-nyam delicious!

spoiled said... Best Blogger Tips

pucuk muda.. aummmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

duit semua tu..klu org status kubur kata mari tu tak berduit..mana si pucuk muda tu nak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Cucu angkat dy la admin oi...

Shin Chan Comel said... Best Blogger Tips

sama ada cinta atau duit..teka??

New Entry "Tips Mudah Buat Blog"

Anonymous said... Best Blogger Tips

cinta materialistic sudah menjadi kebiasaan pada zaman skrang ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Saya dah berkahwin dan ada satu anak. Masalah saya ialah, saya dah tak stim tengok isteri saya dan model di atas. Tapi dengan adik ipar boleh pulak stim. Tolonglah selesaikan masalah saya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11:59 sy pakar nasihat anda diminta bjupe dgn pakar skit TUAN utk menyelesaikn mslah anda nie.X pun bjupela pakar sakit jiwa dsbbkn msalah anda ini dh jd kronik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat blog ni Anon2 sopan ..kalau kat blog sirius...Anon2 diaorg ganas.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ko ni jantan lahanat !!! Tau besarkn konek ko je

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 11:59 ni jahanam orgnya...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Malaysia pun ada..taib mahmud tu lg kering dari org tua ni

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...