Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 17 May 2013

Panas : Shah Jaszle Ditangkap Khalwat (2 Gambar)


Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan kepada media, Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengesahkan identiti pelakon terkenal yang ditangkap khalwat awal pagi Khamis sebagai Shahz Jaszle.

Shahz Jaszle bertunang dengan Redzwani Puteri pada Disember 2012 yang lalu dalam satu majlis tertutup. Shahz Jaszle sebelum ini juga pernah di’kaitkan bercinta dengan Maria Farida & Miera Liyana.

SHAH ALAM, 16 Mei 2013 – Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mengesahkan bahawa Mphd Shahrizal Jaszle Bin Jasmi atau lebih dikenali sebagai Shah Kaszle telah ditahan oleh Bahagian Penguatkuaasaan JAIS pada 3.30 pagi bertempat di Apartment Taman Sri Subang.

Penahanan Mphd Shahrizal Jaszle berdasarkan kepada Seksyen 29 (1) A & B, Enakmen Jenayah Syariah Negeri Selangor 1995. Pengangkapan dibuat berdasarkan aduan awam ke Bahagian Penguatkuasaan semalam. Bersama sama ini dilampirkan Seksyen 29 (1) A & B, Enakmen Jenayah Syariah Negeri Selangor 1995 untuk tindakan dan makluman.


 p/s : Dia ditangkap khalwat bukan dengan tunangnya. Tapi dengan gadis berusia 21 tahun. 
 
Sumber : Here

28 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nana jes, tempat pertama fast & first yEHAOO!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesekali nak rase jugak barang muda..ngeh3..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bestnya jadi orang Hensem, tunang punya dapat, awek lain pun dapat juga. Apa perasan tunang agaknya bila dengar berita BaiKKK ini!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku dgr..tunang dy siap dtg JAIS jamin laki ni..

anwar ibrahim said... Best Blogger Tips

perrh....abang dah lama mengidam nak main bontot shah jaszle ni....xpe, nanti abang pergi pejabat jais, abang bayar duit jaminan, pastu abang bawak shah balik ke pangsapuri abang.......

Anonymous said... Best Blogger Tips

kekadang aku mahu kembali ke zaman itu...zaman yang sangat aku rindui...zaman yg menyimpan kemas memori yg boleh membuatkan aku tersenyum...menjadi anak2 kecil yang mampu menutup mata dan lena berdengkur diulit mimpi...tanpa memikirkan simpang siur hidup yang banyak pancaroba...dari pagi mencecah senja...bermain bermain bermain....masih gelak dalam basah hujan...masih senyum walau berbau lumpur...anak2 kecil tidak peduli jika minyak naik, tidak peduli jika harga barang melambung tinggi kerana kehidupan kecil itu adalah dunia indah mereka...masa sangat mencemburui aku...

Anonymous said... Best Blogger Tips

dunia moden hari ni menganggap kerjaya ibarat kuih...contohnya karipap...kite mengidam untuk makan karipap...kiter diberi dua pilihan sama ada mencarinya kat kedai atau buat sendiri...kalau kiter cari ada dua keadaan pertama, mungkin dapat...kedua, mungkin tidak...tapi kalau kiter buat...pastinya matlamat untuk makan karipap dicapai...begitulah kerjaya...kita boleh cari...dan kiter boleh buat...so...fikirlahcara manakah yang kiter mahu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

It's truly very complicated in this busy life to listen news on TV, so I just use the web for that purpose, and obtain the latest news.

My webpage :: what is phlebotomist

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st.....orang johor miskin mengalahkan orang indon...

Anonymous said... Best Blogger Tips

arghh apsal pkl 3pagi baru nak tangkap,.sah2 dah sedap sebelum tu,.untung shah,,.dapat jugak karipap panas,

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalo artis kena tangkap khalwat kemain siap ade press stetmen bagai...
sah kena tangkap tak menahan tu...'
kalau ustaz kaunseling pukol 3 pg dgn bini org sampai kesudah xde pape
diammmm jer...

bukan pasal politik..
tapi org agama yang ckp x serupa bikin.
pilih bulu.
tuihhhhh.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Curang ahh blik .. ap msalah ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Klau aku cari lain

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tu ah , dlu ak pun kna curg ngan balak ak .. ak teros cri jntan lain ... ak main 3 skaliguss .. puas hti akuuu .. lantk ah nk ckp murahan ke ape ..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hanya allah je yg tahuu..

adam said... Best Blogger Tips

anon 21:15,,,ko nk ckp psal spe nie???? ko nk kutuk ulama ke?? kesian bpak ko,,x dpt ddik ko jdi org baik,,,,da ckup amal ke???

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:58,,,,aq rse ko lg power dri x balak ko an,,,ape ko bngge ke dgn ksalahan ko smpai nk citer kt org,,,ko mmalukan kaum ko sndri,,,x hran ar klu balak ko cri len,,,aq pham prasaan ko,,sbb mahukan ksetiaan dlm prhubungan,,,,so ksabaran tu senjate kite,,,dari ko bls dndam,xde pihak yg rugi pon,, blak ko pon xkan rse brsalah dgn klakuan dye,,

Anonymous said... Best Blogger Tips

aduhai...

WOW:SURAT OBAMA KEPADA ANWAR IBRAHIM!
DEWASA:JOM SKODENG BILIK GAADIS REMAJA DI JEPUN!
HOT:Lana Nordin Bikin Panas Lagi, Bergambar Dengan Lelaki Tanpa Baju

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi asal name perempuan tu x busuk..laki je yg busuk..inilah dunia..sbb tulah deodorant untuk lelaki murah. sbb laki ramai yg busuk..ahaha ape aku cakap ni

jack ham said... Best Blogger Tips

pedulik ape aku die kena tgkap basah....x menjejas ekonomi malaysia pun..


nexttttt

Anonymous said... Best Blogger Tips

orang johor paling kaya dalam Malaysia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pepet sedap semua dia dpt rase...kesian yg dpt sisa.hmmm

Anonymous said... Best Blogger Tips

Laknat juga!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ish ish ish,(menangis konon) sebenarnya saya diperangkap, saya tak bersalah, tak percaya tanyalah pompuan ni.( yang bersama dengannya)

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lancau

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kesian Shah. ini kes aniaya ni.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Lah...kalau orang dah hidang makan ajelah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mmg murahan huhu

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...