Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 1 January 2013

WTF : Sekolah Untuk Menjadi Nabi Di Israel (4 Gambar)


Di Israel, terdapat institusi pengajian di mana lulusannya bakal mendapat gelaran 'nabi'.

Sekolah bernama 'Cain and Abel School for Prophet' itu menawarkan biasiswa sebanyak 200 shekel bagi sesiapa yang berminat untuk memiliki gelaran nabi. Apa yang gilanya, untuk mendapatkan gelaran Nabi, para pelajar hanya perlu mengikuti 40 kelas yang singkat.

Sekolah tersebut akan memberikan sijil kepada sesiapa yang lulus. Peraturan di sekolah itu juga tidak ketat. Siswa-siswa di sekolah tersebut dibenarkan masuk ke kelas dengan hanya memakai baju biasa, menggunakan gadget semasa proses pembelajaran, bahkan ada yang membawa gitar masuk ke dalam kelas. Terdapat juga siswa yang tak segan keluar dari kelas untuk merokok.

Di sekolah ini, para siswa akan belajar tentang maksud mimpi, klasifikasi malaikat, dan misteri roh kudus. Mereka belajar bagaimana membezakan perasaan batin seseorang dari perilaku luaran dan penampilan.

Satu-satunya guru sekolah itu, Shmuel Hapartzy percaya, Messiah (Nabi Isa) telah datang dan usia penebusan sudah dekat. Ertinya, sekolah itu disiapkan untuk menyambut nabi baru. Anehnya, Hapartzy mengaku tidak menjamin belajar di sekolah tersebut boleh membuatkan murid-muridnya boleh berinteraksi secara langsung dengan Tuhan.

Hapartzy menjelaskan kurikulum yang digunakan di sekolah tersebut mengikuti sifat-sifat seorang nabi. Sehinggakan jika murid-muridnya sudah boleh menguasai kurikulum yang diajarkan, mereka boleh mendapatkan ijazah bergelar nabi.

"Di masa lalu terdapat golongan nabi. Tetapi sekarang, di zaman moden, ketuhanan ada pada semua orang. Kita hanya perlu membuka mata kita untuk itu," kata Hapartzy, seperti dilapor oleh AP. Sekolah itu berada di sebuah pusat keagamaan di selatan Tel Aviv. Pusat keagamaan itu dikenali sebagai tempat yang menampung moral jalanan berbanding mempelajari soal agama. Pusat keagamaan itu mendapat sumbangan dari yuran kemasukan para murid-murid sekolah nabi.


p/s : Yahudi memang bangang... 

Sumber : Here

23 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

yahudi sial !

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ada jugak akhirnya post baru setelah 3 hari hehehe...
yahudi yahudi...

Anonymous said... Best Blogger Tips

sayaaaaaaang apa kabar dgnmu?

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

Xlama lagi sampailah Nabi Yahudi kat Malaysia. Nanti ada maleis follow.BANkami

#DAY said... Best Blogger Tips

anwar iberahim adalah lulusan sekolah ini.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

classmate dia najib

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nik aziz cikgu sekolah ni :-)

Anonymous said... Best Blogger Tips

astagfirullah..ape la korg komen caci hina ni? kalo korg xmintak maaf,ke nerakalah jwbnyer nt..
nauzubillah..

komen dgn fikiran yg waras

Anonymous said... Best Blogger Tips

entahnya...fikir dulu sebelum komen

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hihihihihi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ermmm Jgn ckp cmtu xbaek....

Anonymous said... Best Blogger Tips

ada antara mereka keluar merokok?
bagaimana yg selama ini kita dimomokkan katanya rokok itu ciptaan israel tuk menjahanamkan benih2 islam?

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

laknatullah!

GEMPAR:REMAJA 13 TAHUN GILA SEKS!
DEWASA:HUBUNGAN ANTARA WANITA DAN PISANG!
ILMIAH:DUGAAN LELAKI MENYAKSIKAN PAYUDARA WANITA!

Anonymous said... Best Blogger Tips

jgn kite hine ulamak,ulamak tu pewaris nabi ..
jgn duk dengar khabar angin alasan ntok hine ulama .

Anonymous said... Best Blogger Tips

cakap islam tu suci . Suci apa nya klau agama dan kaum orang di hina ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

cakap Islam tu suci. Suci apa nya klau bangsa sendiri pun di hina?

Anonymous said... Best Blogger Tips

antara komen2 mamalia berotak yg bodoh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

freemasson ni hahahaha ... tgk kitab dia ade mate 1 hahahaha !!! ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

The Anti-Christ is coming...huahuahuahua

Anonymous said... Best Blogger Tips

hensem

Anonymous said... Best Blogger Tips

nabi dilantik oleh tuhan secara direct...bukan dengan dapat sijil kelulusan sekolah ni je da bole jadi nabi...

yahudi betol la yahudi ni!

Anonymous said... Best Blogger Tips

yahudi ni memang dah melampau tau..dia buat sekolah 2 nampak sangat nak menghina islam yang kononnya nabi kita 2 x bagus,x de kelulusan,x de sijil,x diiktiraf...bodoh..bodoh semua 2!!BANGSA YAHUDI memang dah dilaknat oleh ALLAH S.W.T sejak mereka wujud lagi..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 10:13 bodoh mcm yahudi.....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...