Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 5 January 2013

WTF : Kucing Ditemui Dikerat Kepada Beberapa Bahagian Di Singapura (5 Gambar NSF Animal Lovers)

Kucing Ditemui Dikerat Kepada Beberapa Bahagian Di Singapura (5 Gambar NSF Animal Lovers)
Sebuah akaun FB Pencinta Kucing Di Singapura telah melaporkan pada statusnya; dua ekor kucing ditemui dikerat kepada beberapa bahagian di sekitar Chon Pang. Gambar ini dimuat naik pada 31 Disember 2012 yang lepas. Memang menyedihkan kerana di dunia ini ada juga manusia (binatang) yang sanggup bertindak kejam ke atas binatang. Memang dasar binatang. Kalau korang jumpa orang tu, apa korang nak buat? 
p/s: ingat not safe for animal lovers. sedih admin tengok gambar di bawah ini. 




22 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm sial....

Anonymous said... Best Blogger Tips

whoooowwww...nice!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ya Allah....kejam sungguh......

CaTzMeOW said... Best Blogger Tips

hmmm knp la manusia ni kejam sgt..sdh n emo..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sian org.yg.kerat tu..mest mase kcik tgk family.kne kerat...x.cukup kasih syg la.ni..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Is it clean cut?!mybe the other reason b'coz b4 this my experience..i found a cat eating its own baby eventhough the baby is already big..yuckssss!!!

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

seyal abadi..

LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!
SADIS:CUBA MEMBUNUH DENGAN PAYUDARA : WANITA DITAHAN
PELIK: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

orang yg kerat tu mesti psiko dan mental...

Sha Tiramisu said... Best Blogger Tips

sien nye

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ape yg nice bodo..

nor aishah said... Best Blogger Tips

kejamnya manusia tu.

Anonymous said... Best Blogger Tips

kejam gile

BEST SMARTPHONE PRICE:http://www.facebook.com/zealot.gadget.shop

mr.fapson said... Best Blogger Tips

klu aku jumpe aku kerat balik dia....

Anonymous said... Best Blogger Tips

kimak lambat nye nak update

Carlos Santiago said... Best Blogger Tips

GILA TAHAP BABI DAHNI... SAIKOVAVI...BANkami

Anonymous said... Best Blogger Tips

manusia zmn skrg makin sial dan kejam... klau ak jumpe org yg kerat ni aku kerat 10 kote die .. baru tau

ali said... Best Blogger Tips

Setuju...mmg sgt kejam...turut sama sdh n emo

Insan kerdil mahu bersuara said... Best Blogger Tips

kejam tahap kena bunuh

Anonymous said... Best Blogger Tips

memg bodh, sial, bangang owg yg kejam ni, aku doakan die plak yg mati badan terputus dua, xkira islam atau kafir,tuhan tu adil... belas kasihan la pada haiwan sbb ia juga makhluk tuhan

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalu dapat kerat org yg kerat kucing ni kn best...

Anonymous said... Best Blogger Tips

itu along punya kerja kot. lahanat tu mna tau kesian. sedangkn manusia dia buleh bunuh, ini kn pula binatang.

mieya mie said... Best Blogger Tips

bodoh nie orang .. tggu la kw d akhirat nanti ...!!!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...