Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Saturday, 5 January 2013

OMG : [Video] Ambil Apa Sahaja Di Supermarket Dalam Masa 156 Saat


Pergh.. best gler kalau dapat join gameshow macam kat dalam video ni... tak pasti gameshow ke tak.. tapi memang best.. Ambil apa sahaja secara percuma di dalam supermarket dalam masa 156 saat.. gler ah.. mesti rambang mata...Jom tengok kat bawah ni..


p/s : TV, Macbook, DSLR, HP Samsung... Last skali peti sejuk kot... pergh.. best gler.. kalo korang ambik apa? hehe.. 

Sumber : Here

9 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

waaaaalouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

2nd

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hihihi!

macam syok je..

LAWAK:GADIS CANTIK INI MENGAMBIL GAMBAR DENGAN BUAH DURIAN!
SADIS:CUBA MEMBUNUH DENGAN PAYUDARA : WANITA DITAHAN
PELIK: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

dulu kat malaysia pun ada gameshow best2 mcm ni, sekarang ni je byk sangat gameshow2 sampah

Anonymous said... Best Blogger Tips

dulu ade gak..time kecik2 tgk..xigt cite pe

BEST SMARTPHONE PRICE: http://www.facebook.com/zealot.gadget.shop

Anonymous said... Best Blogger Tips

156 saat! mana cukup, apa sangat yang dapat diambil. lain kali bagilah paling kurang pun 43 minit, dapatlah ambil banyak barang.
nampak sangat penganjur gameshow ni tak ikhlas.

Anonymous said... Best Blogger Tips

betul tu, pada aku masa selama 93 minit lagi sesuai, supaya supermarket tu tutup terus dan bankrup.

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergghh!dapat terus ke benda2 tu?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hahaha.. Amik kau.. Kene sebijik..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...