Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 4 January 2013

Serius : Remaja Brazil Lelong Dara Untuk Bantu Merawat Ibu (2 Gambar)


BRASILIA – Seorang remaja Brazil mahu melelong daranya supaya wang yang diperoleh itu dapat membantu merawat ibunya yang uzur.

Menurut media tempatan, Rebecca Bernardo, 18, sedia mengorbankan daranya untuk mengadakan hubungan seks dengan mana-mana lelaki yang menawarkan bidaan tertinggi.

Kini menuntut di sekolah menengah, Rebecca berkata, dia mendapat idea menjual kehormatan dirinya selepas membaca kisah Catarina Migliorini sebelum ini. Catarina menerima bayaran RM2.5 juta kerana menjual daranya akhir November tahun lalu. Sejurus selepas menawarkan daranya, Catarina mendapat bidaan daripada lelaki seluruh dunia.

Justeru, Rebecca berkata, dia berharap keadaan sama berlaku terhadap dirinya. “Wang yang diperoleh nanti akan digunakan merawat ibu saya yang terlantar akibat strok,” katanya.


Sebelum ini, kata Rebecca, dia cuba menjual barangan kosmetik dan menjadi pelayan tetapi wang diperolehnya tidak mencukupi. Sementara itu, jiran Rebecca berkata, gadis terbabit tidak pernah tahu siapa bapanya.

Kata mereka, kakak Rebecca pula mati tahun lalu.

“Tiada sesiapa lagi yang boleh membantu kerana Rebecca tinggal bersama ibunya di rumah.

“Strok menyebabkan ibu Rebecca cuma mampu terbaring.

“Bagi kami, tindakan Rebecca itu boleh dianggap sebagai pilihan terakhir dia untuk membantu ibunya,” katanya. Setakat ini bidaan tertinggi untuk dara Rebecca ialah RM170,000. 



p/s : Apa pendapat korang?

Sumber : Here

11 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

lol...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bawah semua peliwat al jubs

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 12.13 pengampu big boops & bontot pig momma..sedap kot lemak 50-60 kilo tu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ano 12.43 ni bodo piang, akai kat kote

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

kesian kot..

SADIS: GAGAL BERSETUBUH KERANA ZAKAR TERLALU BESAR!
ASYIK:NENEK TUA ASYIK GOYANG GERUDI!
SERAM:PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Adui. Mcm x menarik je badan dy.. Dh la nasi lemak rm 2.. Kecik.. Kalau nasi lemak rm 5-7 ke tdi aku dh beli dh.. Xde hal la.. ;)

Anonymous said... Best Blogger Tips

pas bida dara pastu xde dara dah mst jadi pelacur plak

Anonymous said... Best Blogger Tips

Main main min main

Anonymous said... Best Blogger Tips

better ko kawin dgn KAKA ke, PATO ke, LUCAS MAURA ke.. mesti diorg akan dpt bantu keluarga ko..

Insan kerdil mahu bersuara said... Best Blogger Tips

walaupun apa terjadi,jangan rosakkan masa depan diri sendiri

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...