Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 1 January 2013

Serius : iPhone 5 Senang Bengkok Dalam Poket (8 Gambar)

iPhone 5 Senang Bengkok Dalam Poket.
Beberapa pemilik Apple iPhone 5 menunjukkan yang telefonnya itu senang bengkok sekiranya dimasukkan ke dalam poket belakangnya. 
Betul ke pemilik Apple iPhone 5? 

17 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aKU FIRST..

Anonymous said... Best Blogger Tips

Menipu doh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon bawah pemakan tahi anwar berahi

Anonymous said... Best Blogger Tips

pemakan tahi anwar berahi lebih mulia dari anon di atas yang merupakan seorang anak pelacur.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

tu la lain kali jangan pakai iphone, pakai je samsung corby, beli dengan rebat rm200 dari kerajaan barisan nazional

Anonymous said... Best Blogger Tips

iphone cina mmang mcm sial!

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

1st.

GEMPAR:REMAJA 13 TAHUN GILA SEKS!
DEWASA:HUBUNGAN ANTARA WANITA DAN PISANG!
ILMIAH:DUGAAN LELAKI MENYAKSIKAN PAYUDARA WANITA!

Anonymous said... Best Blogger Tips

betolke??..sape2 ade iphone..story la skit...sy masih pakai 3310 jer..kui3

Anonymous said... Best Blogger Tips

xla smpai mcm tu..klu bli hp dr China, boleh jd la..anon 21:07 jahanam..

Anonymous said... Best Blogger Tips

China made maaaaa...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Prince of Noob

OI tgk org anwar brahim kat sini wat kecoh.makan taih la puih

mr.fapson said... Best Blogger Tips

made in china

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ni semua tipu! Adik aku ada ipd 5 ( tebal,pnjng sama ngan iphone 5 ) xjadi camni oun! Dia siap pakai seluar jeans yang kocek kecik dan ketat xde pun jadi camni

Anonymous said... Best Blogger Tips

betol ni..aku punya pon jadi bengkok

Anonymous said... Best Blogger Tips

kau punye bengkok..? cam anuar berahim punye kote jek,hahahaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

pakai 3310 bontot yang bengkok

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...