Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 14 December 2012

WTF : Peminat Histeria Melihat Seluar Dalam Justin Bieber (3 Gambar)


Ni la sebab peminat wanita jadi hilang akal atau histeria bila tengok justin bieber.. sebab seluar londeh..wtf? i dun wan to live on this planet anymore...



p/s : bagi Bieber ni kat mr. Fapson.. baru dia tau erti penyesalan.. hoho.. 

Sumber : MNH

20 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

bukhairy said... Best Blogger Tips

da lame da ni....boring tol bibir....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mr fapson,, ape lagi cepat la FAP FAP...
barang baik ni....hahaha

Toms said... Best Blogger Tips

Fap fap fap....

Anonymous said... Best Blogger Tips

seluar dah mhl, belt pun xkan dia pkai brng cikai..tp syg sluar londeh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

wahh jb punya bontot .. mmmmm fap fap fap fap fap fap i want to fuck u jb muahhhhhhhh !!!!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pic yg last tu...baik punya kemut...!!

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

hensem tapi,,, err,,

balas tweet julia perez >> http://www.mujadafewa.my/2012/12/entry-balas-tweet-julia-perez.html

ben xii said... Best Blogger Tips

selit baik punya

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rs nk muntah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Muahahahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mcmla segak buatmcm tu.. monyet pakai suar mngkin akn terlondeh gitu

jack ham said... Best Blogger Tips

puihhh gay..

Anonymous said... Best Blogger Tips

apaenda sial benda putih dkat seluar die bulu bulu plak tu hahaaha .. mcm gay ahhh , tapi jb ni hensem ahhh buat i rasa horny tengok mke dia ahhhhhhhh fuck me jb fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah spander die mhal,2 yg die tayang...hahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr fapson xdtg nie..dh masuk bilik main ngn blieber la tuu

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

apa justin bibir londeh2 seluar ni macam sakai la

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

hahahaha!

geli siyot!

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!
SERAM:PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

haram jadah

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr fapson not gay....

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...