Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 13 December 2012

Serius : [Video] Lelaki Bercahaya Dirakam Di Dalam MAsjid Nabawi


Video ini dirakam di dalam masjid Nabawi.. dan apa yang mengejutkan ialah kelihatan seorang lelaki yang seolah olah bercahaya. Adakah itu cahaya matahari? Tapi nampak macam buakn chaya matahari... Wallahualam... 


p/s : Apa pendapat korang? 

Sumber : Here

26 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

Subhanallah... Klu Allah nk tnjuk rupa malaikat itu dlm bntuk sebegitu.. Maka nmpaklah kita dlm bentuk yg di inginkanNya.. Wallahualam...

Anonymous said... Best Blogger Tips

adakah itu wali Allah??..tapi nampak mcm dia tak bergerak langsung kan..??

Anonymous said... Best Blogger Tips

hanya Allah SWT yang tahu.. akal kita x mampu nk mempersoalkan siapa gerangan lelaki tersebut.

Anonymous said... Best Blogger Tips

3 words. SubhanAllah.. WAllahualam.. Allahuakhbar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.

Anonymous said... Best Blogger Tips

islam mmang suka menipu....edit je 2....

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaghfirullah...anon 17:17...awk di da np?klu xsuke islam xpayah nk kutuk....jgn nk provok benda yg awk xtaw....awk nye statement boleh buat org laen marah...klu awak bkn islam skali pn xpayah nk hina sgt agama kami....n klu awk mlayu yg xnk anggap diri awk tu islam awk dok diam2..jgn cube nk smarak kn api kmrhn umat islam..org lg nk idop harmoni ngn semua kaum awk lak nk wt org bgaduh...ni la umat akhir zaman....menghina agama islam yg suci...

Anonymous said... Best Blogger Tips

FAKE! BULLSHIT!memang edit..ni kerja orang nk menipu umat Islam sedunia..Siapa yg percaya memang bangang la korang..Allah beri akal untuk berfikir..bukan terima dgn membabi buta..zaman skrg smakin canggih..mcm2 bende bleh buat utk menipu..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas aku ni bodo ke pe?? lu myalak cam anjing pe pasal??

Anonymous said... Best Blogger Tips

eleehh mmang bt0l pon...smua bnda skunk bleyh edit...org islam nie bukan pnyabar sgt pon..cuit sikit maki2..xde ciri2 org islam langsung....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kalau tu edit..skurang2 nye..umat islam akn tsedar sbntar dr lalai duniawi..masih igt yg dlm dunia ni...bkn hanya ade manusia..dan kuasaAllah jadikan sume ni.. yg pnting...jgn taksub la dgn bnde edit2 ni..kalau bnde ni btol..allahuakbar..allah masih syg pada kita..mmberi ptunjuk kpd umat manusia..

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 22:04.. jawapan anda mmg terbaik!!!!! mmg betul apa yg saudara katakan.. sy sokong....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Sy pun sokong anon 22.04 :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 17:17 kau org kapir laknat x pyh nk mnyalak lbh2 mcm bnatang peliharaan korg yg bnajis berat 2..

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Alaa, aku pun boleh buat nih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo la fikri fadzil ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

Umat islam sekarang mudah takjub dgn benda2 camni, apsal ha? cuba korang lihat cermin tgk diri korang. Lagi banyak kebesaran Allah yg dapat kita lihat, secara jelas. Terang-terangan. Tanpa edit!
Ni main belasah ja percaya saja sumber mana tak tahu, nampak benda pelik sikit baru nak cakap Islamik. Nampak ajaib sikit baru nak sebut Allah.
Bila dipertikai kata aku tak percaya benda ghaib, rukun iman, bla bla bla. Kemudian ada yg akan 'play safe' kata kita tak tahu hal yg sebenar tapi salahkah puji Allah?" - Memang tak salah. Tapi timing asyik tak kena. Bila time ajaib camni baru kuar puji-pujian? Pastu tak siasat plak :)
Aku dah sembang dgn otai2 videografik ni, mereka senang saja pertikaikan mengenai footage ni. Ada kaitan dgn exposure dan streaming video compression. Bukan perihal edit, tapi perihal ketidaksempurnaan imej. Rajin2 lah bertanya dgn expert. Penjelasan mereka ada kebenarannya yg pada aku lebih baik dari percaya semberono. Islam bukan agama utk penganut pemalas.
Tapi kalau masih ada yang ingin takjub dgn benda2 cenggini. Silakanlah. Mohon maaf dari saya kalau tersinggung.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:17..cuba kita pandang positif prkara ni...klu btul gmbr ni di edit alhamdulillah sekurang kurang nye kite mengingatkan diri kpd Allah...mcm yg kamu kate mase ni la nk kuar puji pujian...memg patut la klu x mase bile lg nk kuar puji pujian kpd Allah...at least kite dpt ingt pd Dia....lain la kamu tu bnyk beribadah...manusia ni slalu lalai ingt tu....jika di toton video ni secara x sengaja kita sebut Allahuakbar....kn dpt pahala tu.....insyaallah.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dah jangan gaduh2..sesama umat Islam tak baik gaduh.Allah marah :)

Raja Anon Utara said... Best Blogger Tips

nak cari Bah Kut Te sedap... kat mana?

dyfferent said... Best Blogger Tips

skrg teknologi dah menguasai kita smpi kita lupa akan kuasa Allah...bnda yg btul ckp x btul...bila musibah trkena pada diri sndiri baru nak brtaubat...kita kne igt bila tiba waktunya kiamat Allah tidak akan terima taubat hambanya...so, stanby la org yg menghina islam tu ke lembah neraka...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nampak Sangat cahaya sebab tiang pun bahamian atas macam tu...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

tu la kan aku dah cakap, asyik bila benda pelik bru nak ingat tuhan, dikhuatiri benda camni tak betul, nampak sgt umat islam malas investigate. Rasanya dah banyak kali ustaz2 dok ceramah sebut dalil yg femes ni"bila datang berita dari orang fasiq". Hmm tak larat nak ulas lebih, korang dah faham maksudnya kan.. :)
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 08:54 boleh saja aku pandang positif. tapi cam aku cakap tu la, nak takjub pagi2 bangun tgk cermin pandang satu2 anggota badan, tgk cara dia berfungsi. ada yg disuruh baru berfungsi, ada yg automatik berfungsi tanpa disedari. subhanallah, sangat indah aturan tuhan. boleh mengalir air mata kalau difikirkan betapa banyak nikmat yg tuhan bagi.
tapi bila masa datang benda pelik2 tak diketahui sumber cam video ni. pastu ramai yg takjub tah apa apa. aku automatik jadi menyampah!

-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

-ameba
-ameba
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

tapi ape yg aq perasan die ade movement taw .. die mengangguk .. edit o tidak waallahualam .. tapi klu betol astaghfirullahhalazim..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...