Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 11 December 2012

Serius : [Video] Anjing Belajar Memandu Di New Zealand


Beberapa ekor anjing akan dilatih untuk belajar memandu. Sebuah persatuan yang dikenali sebagai Persatuan Pencegahan Penganiayaan Terhadapa Haiwan di New Zealand telah memperkenalkan sejenis peranti yang membolehkan seekor anjing memandu kereta.

Persatuan ini telah mengambil inisiatif bagi menjalankan kempen untuk menunjukkan bahawa anjing yang terbiar tanpa pemilik tidak bermakna ia tidak pintar atau cerdik. Selalunya, kita hanya berpeluang menyaksikan bagaimana manusia mengambil masa untuk belajar memandu, kini kita dapat menyaksikan peluang yang sama terhadap anjing juga.



p/s : Siapa yang tak reti bwk kreta tu, boleh la ambil inspirasi dari video ni. Anjing pun boleh, takkan korang tak boleh? Hohoho.. 

Sumber : Here

12 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin adalah anjing yang pandai tulis blog....

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

hahahaa,,, pernah tengok benda ni,, serious cool :D

Anonymous said... Best Blogger Tips

apo kone eh jang

Anonymous said... Best Blogger Tips

lps ni ada la pasukan anjing pemandu plk selain dr anjing pengawal or anjing pengesan..hahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

Anon atas aq mrupakn anjing terbiar..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kat K.L pulak banyak anjing, pasal tu org K.L tak dapat nk beza antara anjing dan kengkawan dorang..org K.L mmg anjing kot..nyalak nk mintak makan dari negeri lain..apa la sangat ada di K.L..anjing banyak la, kalo tak caya pg amik nombor tekan "c" buat pertanyaan kt kaunter 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

due ekor anon atas aku nie anjing,..
aku sokong anon 16:08..sbb aku org kl..yg bnyak buat masalah kat KL puak2 nie la..semak btol haih..pastu bajet2 mcm rare.puiih

Anonymous said... Best Blogger Tips

hemo..hemo..hemo. :3

Anonymous said... Best Blogger Tips

Hanjeng


http://hackfacebookaccount.org/?ref=499936

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

anjing ni bawak kereta lebih bagus dari sesetengah driver kat malaysia ni bawak kereta

Anonymous said... Best Blogger Tips

anjing plez berak atas sit tu.. bru padan muka.. yang cirit tau

Anonymous said... Best Blogger Tips

knpe lahh kucing fkirn die x sebijk anjing :(

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...