Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 10 December 2012

Serius : Percintaan Gadis Cun Dan Pengemis Kini Menjadi Sensasi Internet (12 Gambar)

Percintaan Gadis Cun Dan Pengemis Kini Menjadi Sensasi Internet.
Gambar ini telah tersebar luas di Weibo. Kelihatan seorang gadis yang cantik bercinta dengan seorang pengemis. Menurut sumber di Weibo, perbezaan hidup mereka langsung tidak menjejaskan kasih sayang mereka. 

25 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

first ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

second?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Thirrrrd..ape2 pompuan 2 mmg gersang

Anonymous said... Best Blogger Tips

berlakon ke hape ni??

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

err,,, nampak pelik,, tapi logic je,, dah laki pun boleh suka laki,, dorang lak laki ngan pmpuan,, biasala kot,, mmm,, moga dorang bahagia :)

TiEyA said... Best Blogger Tips

PERGHH post kali ni mmg stress nengoknyer..

jack ham said... Best Blogger Tips

ahahahaha...cinta x mengenal rupa???

Anonymous said... Best Blogger Tips

pergh....besok jugak aku flight ke china....

Orang kelantan dan orang sabah adalah spesis beruk akhir zaman yang busuk dan celaka nak mampuzzz.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

Btol

Anonymous said... Best Blogger Tips

amende yg cunnye?muke pompuan tu lngsung x nmpak!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pengemis tu guna minyak guna2 kot..hahaha :P

Anonymous said... Best Blogger Tips

Wei jangan nak jadi BINATANG nak kutuk orang lain...

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous anda memang anjing

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rasa agak STRESS tgk pasal ni. tenkiu blog AKU STRESS GILER! mmg STRESS GILER! hahaha! untung itu pengemis. xkisahla lakonan mahupn tidak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

tu bukan sebarangan pengemis tu, bekas pilot tu kot..

Anonymous said... Best Blogger Tips

ishk..ske2 je kutuk org kelantan ngn org sabah..jeles la tu...besok2 skali nengok dia yg awal mampus...xsempat nk btaubat..cian dia,kje kutuk org je yg dia tau..

Anonymous said... Best Blogger Tips

keyword: SENSASI
itu je. bukan ada apa pun dgn puak tanah besar nie.
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 09:34. nauzubillah..klu kau Islam baik ko mohon ampun. di akhirat kelak orang yg ko kutuk x redha dgn mulut taik ko, seksa la ko nanti

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak je macam pengemis dari segi luaran. kat dalam ada RM 41,000 mana kita tahu. Contohnya dulu ada pengemis China datang kat Malaysia, kena tipu dengan kawannya yang jadi tukang hantar duit ke Negara China.
Dia mendakwa wang simpanannya yang dihantar ke CHINA, selama ini tak pernah sampai, yang mana jumlahnya hampir mencecah RM 450,000.

Anonymous said... Best Blogger Tips

geli pulak aku nengoknye

Anonymous said... Best Blogger Tips

org sarawak dgn kelantan mcm bangsat

Anonymous said... Best Blogger Tips

xbsuk ke time cium tu?yek.....geli ak..gigi brkarat byk mnum arak....yakkksss

Anonymous said... Best Blogger Tips

Apsal?penah kena jilat dgn org kelantan n swk ke?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nie kes penah kena jilat dgn org kelantan n sabah nie..tue marah sgt..

Anonymous said... Best Blogger Tips

14.25 memer arrr demo maroh ko kito sebab pem jubo demo mulo... kae ambo byr doh kae... wat gapo gehge-gehge tu... ambo toksir doh bare demo... lebut doh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...