Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Friday, 14 December 2012

Serius : Surat Kepada Santa Claus Daripada Budak Kecil Islam (Gambar)

Surat Kepada Santa Claus Daripada Budak Kecil Islam.
Bukankah keharmonian yang dipinta semua manusia di dunia ini? Apa kata kita menghormati agama serta perayaan yang disambut oleh agama tertentu. Cuba baca surat yang ditulis oleh seorang budak kecil Islam yang menghormati agama orang lain walaupun dia tak menyambutnya. 


35 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

SATU malam ja..

Anonymous said... Best Blogger Tips

1st

Anonymous said... Best Blogger Tips

Kau 2lis la mksd nye ap , aq x phm . Aq nk tau gak .

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila punya budak..

Anonymous said... Best Blogger Tips

budak tu tak gila... u yg baca ni bodoh...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bdk atas aq ni b0d0h tol

ginger said... Best Blogger Tips

AKU PALING BENCI ORG YG ANTI RELIGION... LANGSUNG TAK PANDAI NAK HORMAT ORG LAIN... ORG LAIN HORMAT DGN AGAMA DIA, TP DIA LANGSUNG TAK PANDAI NAK HORMAT AGAMA ORG LAIN, MALAH MENGHINA PULA ADA... YAHUDI TU AGENDA LAIN... KRISTIAN TU BUKAN MCM YAHUDI.. DIORG TU CUMA MENUMPANG JER...

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 18:52, ternyata sial lah ko ni... otak ko kena racun ker?? ko dulu pandai sangat ker?? ha??!! kalau tak sekolah, memang pun ko bodoh.. kalau ko pandai pun dr limu sekolah jugak ko pandai... kalau ko tak sekolah memang mcm tenuk... bodoh..

Anonymous said... Best Blogger Tips

HANGPA NIE BODO LA..MMANG BT0I PON APA ANON 18:55 GTAW...KLAU BODO BWAT GAYA MCM ORG BODO LA..XTAW APA...YAHUDI LAEN..KRISTIAN LAEN...BLEK BUKAK BUKU BCA BNYAK2....DASAR MELAYU BODO...PADAN ORG XRESPEK...DA LA KURANG AJAQ,SOMBONG..BODO PLAK 2...

Anonymous said... Best Blogger Tips

cibai ko ya... ko dr semenanjung jangan nak berlagak lah...lancau... pukimak ko ya... ko ingat dirik ko ya bagus gilak kah?? ko ya paling kurang ajar...

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahahahahahhaahhahahahahhahaa..kesian, 1 dunia kena tipu santa claus..jingle bell jingle bell jingle bell keluwelll...welelelelelelelelelelelelelelele

Anonymous said... Best Blogger Tips

Terjemahan: Wahai santa, saya tahu saya tak pernah tulis sepucuk surat pada awak(santa)kerana saya tak sambut krismas. Tetapi saya tulis surat nie untuk mengucapkan terima kasih kerana bagi semua orang hadiah.Saya nak tanya awak (Santa) satu perkara,betul ke awak pusing satu dunia hanya dalam satu malam?Kalau betul, boleh bagitau macam mana awak buat? Santa terima kasih kerana awak memberikan kegembiraan di seluruh dunia. Dan sampaikan salam saya kepada Mrs.Santa (bini si santa)

Sekian...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Xpaham mksd yg cuba dsmpaikn..bleh sape2 tlng explain?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budak ni sekadar ingin tahu...x salah..nape sume cm mrh2 ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Setakat surat ni pon nak emo lebih! Dekat sini dah nampak macam mana mentaliti orang Malaysia.

Anonymous said... Best Blogger Tips

yang ko nak menyalak pahal. takda unsur anti religion pun. bodoh ka? g minum air rebusan kamus oxford. tu lah g sekolah menyimpan ke tmpt lain. bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 2143
tak payah dok wat celah juboq putih la ...
ang tu pon org malaysia jugak ... kata negara sendiri .. ni la org bangang sebenarnya ... !

Anonymous said... Best Blogger Tips

bla bla bla...typical malaysian comments...

Anonymous said... Best Blogger Tips

bdk tu x kate pn dia islam. tajuk ni mcetus pgaduhan ar.

Anonymous said... Best Blogger Tips

I hate chinese and indian :D

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Kapir budak nih.

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 12:25,,,I HATE STUPID MALAY TOO~~

Anonymous said... Best Blogger Tips

org malaysia mmg tak boleh terima kekurangan .. klau dah tk pandai tu terima jelah yg nak maki sgt apehal ?? disebabkn ego lah buat org malaysia nmpk bodohh ... mcm orang cakap BODOH SOMBONG !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

aik, ape bangang pnye tajuk, aku tak nampak pn statement kt surat tu tulis yg budak ni islam. nama pn tak nampak. ingat islam je ke yg tak celebrate christmas??? habis indian oops bukan, hindu, budda, tao tu sambut christmas kee??

lbh baik tulis, Surat Kepada Santa Claus Daripada Budak Yang Tak Sambut Chrismas

apa daaa!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bukan sekadar utk merendahkan agama lain, tp ini sebagai peringatan kepada muslim supaya sentiasa la berjaga-jaga. Mmmg kita hormat agama lain, tp jgn lah mudah terpengaruh kalau anda menghadapi perkara ini, tak kisah la di manae2 pn sbb gerakan dorang mmg kuat. Sape yg tak kuat iman tu, kuat2 kan la dari skrang.

Baca ini http://www.ustazamin.com/2012/12/universiti-kehidupan-233-agenda.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

KLIK SINI UTK LINK DI ATAS

Deena Hanem said... Best Blogger Tips

Budak kecik macam tu pun nak dimarahi ke ? Peliknyaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin bodo kesimpulanya ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

nampak sangat budak2 sekarang ni dah terpengaruh dengan agama lain.

Anonymous said... Best Blogger Tips

FUCK ORANG SABAH N SARAWAK...BODO XLEH NAK AJAR DAH.KEJE NAK BERGADUH JE.,.DUK KAMPUNG TU LA X BERKEMBANG,,SUMPIT KANG,.HAHAHA

Anonymous said... Best Blogger Tips

knp fuck org sabah ni...ko penah kena belasah org sabah ka?klu tak dpt lawan tu mengaku kalah la jgn nak maki2 sana...sialllan punya budak... mesti bpak ko ni org terencat akal tu la ko pun sama jga...hahahahah

Anonymous said... Best Blogger Tips

relax la...surat dr sorg budak ke santa claus je pn..yg korg nk bgaduh siap de pkauman n kenegerian ni np?kate 1 msia...idop mau aman maa..

mazeer mohamad said... Best Blogger Tips

semua komen panas-panas.

buat tambah stress aku je!

LAWAK:RITUAL MANDI BUNGA DI AFRIKA!
MUNTAH:GAMBAR PONDAN AFRIKA YANG PASTI MEMBUAT ANDA TERMUNTAH!
SERAM:PEMBEDAHAN TUKAR JANTINA DARI PEREMPUAN KEPADA LELAKI!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Butuh apai d laut....

Anonymous said... Best Blogger Tips

hahaha...laut tambab tulik cali cipap tungkik jelu babas...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...