Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Monday, 10 December 2012

OMG : Pemain Bola Sepak Malaysia Bergambar Bogel? (2 Gambar)


Pemain bola sepak bergambar bogel? Biar betul! Tak akanlah dia sanggup berbuat demikian. Menerusi Murai.com.my, pemain bola Negeri Sembilan Shakir Ali dikatakan sudah berani bergambar panas dalam sesi fotografi.



Di dalam gambarnya itu, jika dilihat ia sudah hampir ke ‘zon panasnya’. Walaupun tidaklah sampai ke tahap itu sekalipun, namun masih tidak elok ditatap umum. Bercerita lebih lanjut, ada sumber mendakwa ketika sesi fotografi dilakukan, Shakir tidak memakai seurat benang pun!


Hmmmm… agak susah juga untuk percaya kerana tidak ada bukti sahih yang menunjukkan dia berkelakuan seperti itu. Apapun, hanya Shakir yang tahu. Atau mungkin teknik super impose?

Sumber : Here

17 comments:

Nurmujahidah Ismail said... Best Blogger Tips

tk caya.
dapatkan free domain by joining this ga free domain for all participants :D

mujadafewa.blogspot.com/2012/12/giveaway-free-domain-for-all.html

Anonymous said... Best Blogger Tips

haaaaaaaaaaaaahahhaaaaaaaaaaaaaaaaahhhaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said... Best Blogger Tips

aurat!!! cis ku berdosa melihat ny.....

Blog Sensasi said... Best Blogger Tips

wow macam2 hal......ahli sukan pun dah mula glamor macam artis

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Nurmujahidah Ismail

stim la tu

Anonymous said... Best Blogger Tips

senyap la gay bodoh....mcam ni pun kecoh....apa la.......bukan nampak pun penis dia.......lain la kalau nampak......

Anonymous said... Best Blogger Tips

aww.. feeling horny right now..

Dex Banner said... Best Blogger Tips


Pasukan bola sepak kebangsaan Malaysia bergelar Harimau Malaya adalah pasukan bola sepak yang mewakili Malaysia dan ditadbir sepenuhnya oleh Persatuan Bola Sepak ... DB Mall

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.dollars-paradise.net/r/s/G07W3 jika nak jadi kaya..seriously :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

aq rasa dlm buku bola malaysia, byk plak gambar player topless..xde kecoh pon, pastu awek bola plak xcukup kain lagi...mane jais yatim

Anonymous said... Best Blogger Tips

bajet hot, muka kampung

Anonymous said... Best Blogger Tips

muka xbleh blah..., woi xyah nk tunjuk body sgt la... DASAR KAMPUNG

Anonymous said... Best Blogger Tips

Dasar kampung? anda Dasar bandar? ape kena mengena ngn org kampung? Hina ke orang kampung? boleh terangkan??? papepon... FUCK YOU :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

biarkan anon 10:02 tu.. maafkan dia. Dia ni x matang lg, blm habis kenal dunia. Apa pun diharap pemain bola ni cepat2 bertaubat, hidup ni bukan lama sgt badan yg sihat sekejap ja leh jd sakit dengan izin ALLAH. KITA TAK TAHU BILA MASA KITA, JADI MAAFKAN SEMUA ORANG DAN DOAKAN KEBAIKAN UNTUK SEMUA. Nak marah dan mencarut sampai bila... tenangkan jiwa dengan memaafkan dan mendoakan kebaikkan. SEMOGA ANDA MENJADI TENANG :)

Anonymous said... Best Blogger Tips

pusat tu aurat bagi lelaki.sekian

Anonymous said... Best Blogger Tips

Atau pun mengunakan teknik sexy no jutsu..!

Anonymous said... Best Blogger Tips

sebenarnya dia tak bogel...cuma buka baju je...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...