Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 11 December 2012

Serius : Masjid Untuk Golongan Gay Dibuka Di Paris (3 Gambar)


Sebuah masjid khas untuk kaum gay atau homoseksual akan dibuka di Perancis bagi memudahkan golongan ini beribadah di masjid. Pengasas masjid ini bahkan berharap akan dapat melangsungkan pernikahan sesama jenis di masjid tersebut.

Pengasasnya, seorang lelaki bernama Mohammed Ludovic Lutfi Zahed yang berasal dari Algeria, namun sudah lama tinggal di Perancis berhasrat untuk mendirikan masjid tersebut sebelum hujung tahun ini. Zahed  mengakui dirinya sebagai lelaki homoseksual.



Lokasi masjid ini berada di dalam kompleks biara Buddha tempatan. Tujuan Zahed membuka masjid khas kaum gay ini sebagai alternatif masjid konvensional, yang seringkali menjadi tempat ibadah dengan suasana yang dikatakan penuh intimidasi bagi lelaki gay.

"Di dalam masjid biasa, wanita perlu duduk di belakang dan mengenakan penghadang dan lelaki gay takut akan serangan lisan mahupun fizikal," tutur Zahed kepada akhbar Turki, Daily Hurriyet dan diterbitkan oleh International Business Times.

"Setelah melaksanakan ibadah Haji, saya menyedari bahawa masjid bagi kaum gay merupakan suatu yang diperlukan bagi kaum muslim yang gay, yang ingin melakukan solat," tambah lelaki yang telah pun berkahwin dengan pasangan gaynya, iaitu Qiyam al-Din yang berasal dari Afrika Selatan.



Zahed juga menceritakan serba sedikit pengalaman hidupnya kepada wartawan Daily Hurriyet . Zahed mengakui pada mulanya dia sengaja menekan perasaan homoseksualnya kerana Islam.

"Ketika saya berusia 12 tahun, saya mulai mempelajari Islam dan melakukan solat. Pertama, saya sangat terkesan oleh Salafist di Algeria, tetapi kemudian saya menjauhi mereka kerana serangan ganas yang mereka lakukan. Setelah malam pertama saya dengan lelaki, saya menyedari bahawa saya homoseksual. Saya menyedari bahawa saya menekan perasaan saya sendiri dengan bantuan Islam," terangnya.

Zahed menambah, dalam masjid khas untuk kaum gay ini, baik wanita mahupun lelaki dibenarkan untuk solat bersama tanpa adanya pemisahan tempat.

Ketika ditanya apakah perkahwinan sejenis akan dilangsungkan di masjid itu, Zahed menjawab: "Kami akan mulai dengan solat-solat Jumat, namun kami akan menganjurkan majlis pernikahan setelah itu."

p/s : Aku speechless... takkan tak tau  Homosex tu dilaknat Allah? Ish3...

Sumber : Here

42 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

hakktuiihhhh.....!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Im here to stop people saying First:D

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaghfirullah..aku pun speechless..x sedar ke gay tu haram?

Anonymous said... Best Blogger Tips

sesat... dunia akhir zaman

syazmie hamzah said... Best Blogger Tips

mohon dipanah petir

Anonymous said... Best Blogger Tips

akhir zaman..............speechless

Anonymous said... Best Blogger Tips

WTF..!!! kaum nabi lut kembali...petanda kiamat betul2 dekat...masjid pon boleh buat untuk gologan gay!!!...speechless..-_-'

Anonymous said... Best Blogger Tips

laknat allah terhadap golongan bernafsu sonsang!

encik cool said... Best Blogger Tips

mohon doa byk2 agar diberi hidayah berpanjangan..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ni ajaran sesat... bodos punya bodohs

Anonymous said... Best Blogger Tips

what ??!! i just cant digest this !!

Anonymous said... Best Blogger Tips

bayangkan kalau org depan tgh sujud. apa jadi. hehehe jahanam..
-ameba

Anonymous said... Best Blogger Tips

agenda yahudi!!!!!!!!!!!!!

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Bile nak bukak cawangan kat Msia... Nak sembahyang...

Anonymous said... Best Blogger Tips

apa ni?

Ziera Clara Basar said... Best Blogger Tips

ya ALLAH .... knp la jadi cmni

mr.fapson said... Best Blogger Tips

rosakkk.....skrang nie yg haram dh jd halal....
bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

vangang?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Trtanya jugak. Adakah dia pngikut syiah...

Camer said... Best Blogger Tips

x tau nk ckp pe lg.... isk isk isk

Camer said... Best Blogger Tips

sama seperti di atas

Anonymous said... Best Blogger Tips

haji ape di kerjakan tu smpi jd mcm ni??

Aku Dan Kalam said... Best Blogger Tips

Masya Allah, apa sudah jadi dengan dunia?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jahil tahap tinggi dan bodoh giler...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Bodoh...baek mati dri hdup..

nurul said... Best Blogger Tips

overdose dadah ke hafe zahed ni? semoga ko x smpt pun nk bina tmpt beribadah ko tu..

*x sanggup nk taip masjid sbb masjid tmpt suci*

Anonymous said... Best Blogger Tips

better doakan mreka daripada dok kutuk

Anonymous said... Best Blogger Tips

nabi xngaku umat oiii!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

pelik.. takkan takde umat islam lain kt paris tu (atau imam masjid lain) tolong nasihat bagi kaunseling sumer??

arrghhhhh nauzubillah...

Taman Negara Pahang said... Best Blogger Tips

Dunia akhir zaman mcm dah berlaku sekarang..

Anonymous said... Best Blogger Tips

agenda tersembunyi barat dan yahudi untuk menghancurkan ummat islam seluruh dunia........taubat..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mmg sah la kiamat dh xlama lg..
benda y haram d halalkan...
benda y halal d haramkan...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape lakhanat nyer org wat benda bukan2 mcm nie..kite bako je dia...masjid mantain...kasi bersih pas dia kite bakooooo...

MasyhurNamaku said... Best Blogger Tips

aku speechless.. jahanam perangai ko... dunia dah akhir zaman.. Ya Allah.. Ko berikanlah petunjuk kepada mereka ini.. Aminnnn..

Anonymous said... Best Blogger Tips

subhanallah.. mudahnye mempermainkan rumah Allah..

Anonymous said... Best Blogger Tips

haramjadah setan laknatullah..jgn main2 agama suci islam yah...fuck u gay

saedah syakir said... Best Blogger Tips

diorg bukan islam actually. sebagai islam diorg patut tahu larangan dalam islam... diorg ni just nk burukan imej umat islam. nauzubillah

Anonymous said... Best Blogger Tips

jangan guna perkataan masjid.. bodoh.. delete that word.

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin babi............

Anonymous said... Best Blogger Tips

astaghfirullah.....sesat lg menyesatkn...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Boleh la anwar pegi semayang nanti

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodo

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...