Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Thursday, 13 December 2012

OMG: Wanita Bunuh Diri Kerana Tekanan Akibat Masturbasi Berpuluh Kali Sehari (3 Gambar)


Ini adalah kisah benar mengenai wanita bernama Gretchen Molannen, 39 dari Amerika Syarikat yang menderita penyakit masalah rangsangan seksual secara berterusan atau Persistent Genital Arousal Disorder (PGAD).

Dia mengalami rangsangan yang sebenarnya tidak memberikan nikmat kerana berlaku sepanjang masa. Hanya badan yang terangsang, tetapi psikologinya tidak. Keadaan itu menjadi beban dan penyiksaan ke atas dirinya.

Salah satu cara untuk mengatasi masalah itu ialah dengan melakukan masturbasi atau melancap selama beberapa jam sehari, adakalanya sehingga puluhan kali sehari. Perbuatan itu menyebabkan dia lebih banyak menghabiskan masa di bilik air tempat berkerja dari melakukan kerja sebenar. Akhirnya dia terpaksa berhenti kerja.

Namun itu juga bukan jalan keluar bagi dirinya. Masalah PGAD tidak pernah reda. Dia secara berterusan terangsang. Jalan keluar yang ditemui Gretchen adalah dengan membunuh dirinya!



Yea…selama 16 tahun dia tertekan dengan keadaan fisiologi dirinya sehingga dia mengambil keputusan untuk mencari jalan keluar dengan menamatkan riwayatnya minggu lalu. Ia berlaku sehari selepas kisah PGAD dirinya disiarkan secara online oleh sebuah media, Tampa Bay Times.

Dia menangis ketika menceritakan beban sakitnya itu.

Dia juga berharap, pendedahan yang dilakukannya itu akan merintas jalan kepada lebih banyak kajian dilakukan terhadap PGAD kerana dia yakin ramai wanita yang tidak memahami penyakit berkenaan dan menderita dalam senyap.

Gretchen juga berharap agar masyarakat terutama kaum lelaki akan lebih memahami permasalah itu jika mereka bertemu teman yang mempunyai masalah demikian.

“Lelaki tidak faham masalah ini,” katanya dalam temuramah berkenaan.



p/s : Kesian plak kat dia.. 

Sumber : here

16 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

ade jugak ke penyakit mcm tu??..ke dia yang tak tahan dorongan nafsu sendiri??..

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm2la.. padahal amalan rutin harian.. len kali bersunat br leh kontrol... minta simpang

Anonymous said... Best Blogger Tips

hikmah berkhatan xkira lelaki atau perempuan selain menjaga kebersihan tubuh badan adalah mengurangkan nafsu shahwat yang membuak2.... ;0

Anonymous said... Best Blogger Tips

apo kono eh jang

Anonymous said... Best Blogger Tips

nak, pakcik mahu melintas jalan tapi mata pakcik tak berapa nampak

Anonymous said... Best Blogger Tips

meh cucu tolong atok yer....nti bagi RM1 yer nak beli aiskrim ni....

Anonymous said... Best Blogger Tips

nape x jumpe mr.fapson je? ari2 aku nmpak dia fap2. bgus dia jumpa dgn mr.fapson. mmg sepadan kot

Anonymous said... Best Blogger Tips

ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.

ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.
ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.

ALLAHUAKBAR KUASA ALLAH MAHA BESAR.

jack ham said... Best Blogger Tips

mau kering suami die kalau setiap jam nk main..ahahaha

Anonymous said... Best Blogger Tips

masturbasi @ melancap tu apa?
sape2 bley explain?

-ema jb-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ema g tanya gan mak ko...

Anonymous said... Best Blogger Tips

mcm mane tak jadi mcm ni,kalau diorg ni mmg jenis tak sunat..pompuan kna la sunat..msti boleh kurang kan bda2 ni kalau sunat..

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

kenapa nak kena melancap tiap hari awek tu?

Anonymous said... Best Blogger Tips

nda kan sampai bunuh diri... alahaii~.... susah2

Anonymous said... Best Blogger Tips

mr fapson mesti terasa baca entri ni kan hahahahahahahahahhahahahaha .... oi mr fapson ko tak nak fap fap lgi ke ? bodohhh ... ke ko pun dah bunuh diri jugak ? kahakahahahaah

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku mmg pnh tdgr tntg pnykit ni, actually pnh jg ada dlm cte, tp cte omputih la tp x ingt tjuk ape

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...