Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 11 December 2012

Sedih : Kisah Kejam Aisyah Dirogol Di Kilang Gula (Gambar)


Kisah ini diceritakan dari seorang gadis Sunni (Ahli Sunnah wal Jama’ah) bernama Aisyah di sebuah Hospital di Istanbul Turki. Maklumat lengkap dari salah seorang saksi hidup yang selamat.

Tarikh: 15 – 28 Jun 2011
Lokasi: Kilang Gula Jisr Al-Shughour, Syria Utara, bandar Sunni, 20km dari Turki, sempadan Syria.

Pada tarikh 14 Jun, pasukan Basyar mengelilingi Jisr Al-Shughour dengan formasi 3000 tentera dan 300 kereta kebal, untuk menyerbu bandar pada keesokan harinya, iaitu tarikh 15 Jun.

Berita terkini dari bandar tersebut adalah, hampir 30 orang dibunuh dan dikuburkan di Kilang Gula kemudian di atasnya dilapisi simen. Hari berikutnya sehingga 28 Jun, berita mengenai peristiwa di Jisr Al-Shughour disembunyikan dari dunia.

Berita tersebut mula bocor selepas 13 hari kemudian iaitu pada 28 Jun, ketika tentera Assad meninggalkan kota itu untuk menyerbu bandar lain.

Pada hari Jumaat tarikh 17 Jun 2011, para jeneral Assad membunuh lebih kurang 30 pemuda dan menguburkannya di Kilang Gula, lalu melapisinya dengan simen. Tapi ketika malam tiba, para jeneral itu tiada tempat yang lebih baik untuk tidur kecuali Kilang Gula ini, sehingga mereka memutuskan untuk menggunakannya sebagai markas semasa operasi serangan ke atas bandar.

Untuk menghidupkan suasana, sebuah idea sadis melintas di benak para jeneral itu. Mereka ingin beberapa budak Sunni telanjang untuk hiburan! Mereka memerintahkan menangkap gadis-gadis tercantik di bandar termasuk Aisyah dan seramai lebih kurang 20 orang gadis.

“Pertama kali kami memasuki kilang, kami ditelanjangi dan menjadi sasaran gangguan dan pemukulan, kemudian para jeneral itu memerintahkan tenteranya untuk berhenti memukul kerana mereka ingin menikmati daging putih bersih kami,” kata Aisyah.

“Selepas beberapa hari, saya pasrah tentang perkosaan tersebut. Sudah menjadi sebahagian daripada hidup saya. Tapi jika menggunakan tubuh saya pun untuk menyiapkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam serta menghidangkan teh dan kopi, sekurang-kurangnya mereka memakaikan sehelai baju di tubuh saya. Saya benci menjadi budak telanjang. Saya hanya berharap mereka menutupi tubuh saya, “kata Aisyah.

“Gangguan ditujukan pada Aisyah. Maka ketika para jeneral itu kembali dari peperangan, mereka memerintahkan kami berbaris dan menjilat kasut booth mereka sampai bersih sebagai rasa terima kasih kepada mereka. Mereka bilang, mereka akan membunuh pemberontak dan melindungi kami dari pemerkosaan. Mereka biasa mengatakan, “Aisyah ….... Kemari. Jilati booth ku “,” Aisyah …...Bawa kopiku “,” Aisyah …... Siapa Allah-mu sekarang? “Dan hal-hal sangat buruk yang lain,” kata Aisyah.

“Saya sudah tahu apa yang akan berlaku sejak diberitahu bahawa yang ditangkap adalah gadis-gadis cantik yang muda. Tapi saya tidak pernah tahu mereka memilih kami kerana nama kami sehingga keesokan harinya apabila mereka mula memanggil kami semua sebagai Aisyah dan mengganggu kami dengan pelbagai cara. Barulah kami faham apa yang mereka inginkan “kata Aisyah.

“Hari pertama dia menyuntik sesuatu ke kaki saya sehingga kami tidak mampu berdiri. Saya berharap dia membunuh saya saja malam itu, namun mereka tidak pernah menyuntik kami lagi.”

“Pada hari ke-3 mereka membunuh salah seorang gadis yang melawan salah seorang tentera itu. Mereka memotong putingnya kerana dia menentangnya. Lalu kami tahu dari perbincangan para tentera itu bahawa mereka memperkosanya kemudian membunuhnya dan menguburnya bersama ‘yang lain’ di bawah kilang! supaya dapat menakutkan para gadis agar tidak ada lagi yang berfikir untuk menentangnya, “kata saksi mata yang selamat.

“Kami takut, kami membahagiakan mereka, dan kami memuaskan seksual mereka walaupun di depan orang ramai. Mereka ‘main’ dengan kami bahkan di atas meja apabila mereka sedang merancang bagaimana memindahkan tank-tank mereka untuk menghancurkan bandar kami. Satu-satunya yang biasa membuat kami selesa adalah apabila kami memasak untuk mereka. Tentu saja kami dilarang saling berbicara ataupun saling berjumpa. Tapi kami menikmati makanan enak sejak kami memasaknya, “kata Aisyah.

“Selepas hari ke-10 mereka bangun dan hilang begitu saja. Kami telanjang. Kami sendirian di kilang. Kami tidak berani melarikan diri. Kami tidak berani bertanya apakah kami sudah boleh berbual atau tidak. Kami benar-benar takut. Lalu beberapa lelaki dari kampung kami datang dan menyelamatkan kami “kata Aisyah.

“Alhamdulillah, saya telah keguguran dan dapat berjalan lebih baik sekarang.< Saya masih ingat wajah-wajah mereka, nama-nama mereka dan bandar-bandar asal mereka. Saya bersumpah akan membalas dendam. Hanya abang saya yang tahu cerita keseluruhannya yang tidak mungkin saya paparkan kepada keluarga saya kerana mereka tidak akan lagi mengiktiraf saya sebagai anak mereka setelah orang Syiah memperkosa saya. Tidak ada lelaki akan berkahwin dengan saya kerana saya seorang budak.

Saya akan cuba menukar nama saya dan tidak akan ada seorang pun mengenali saya, “kata Aisyah Diterjemahkan dari sumber arrahmah


p/s : Hmmm.. 

Sumber : here

29 comments:

bukhairy said... Best Blogger Tips

kejamnye,ya Allah lindungi saudara2ku d sana.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

melampau!

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://howto-hack-facebook.com/?ref=499936


Prince of Noob said... Best Blogger Tips

sial betul jantan2 celaka yg rogol wanita ini

Anonymous said... Best Blogger Tips

admin, ada 3gp dia tak? klau ada bagi la link download.....

Anonymous said... Best Blogger Tips

woi. apa masalah doe anon 0300 ni? ade hati ke tak ni? akal letak mana ?

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 0.300 adalah perogol bersiri, jaga-jaga.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Project_kilang_gula_syria.3gp

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon 03:00 aku ade klip 3gp mak ko pny....huhu.. nk tngk x? anyway... terus gue harus bilang wow! gitu?

f i k r i f a d z i l said... Best Blogger Tips

Panjangnya ceghita. Malaih baca eh!

Ziera Clara Basar said... Best Blogger Tips

dalam keadaan cmni pun masih nak klip 3gp lg?? hmmmmm bersabarlah wahai aisyah...

Anonymous said... Best Blogger Tips

More ent please adminnnnnnnnnnnnnn !

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aq dpt jmpe ngn die..aku snggup kahwin ngn die..sudi trime ap kkurangan die n ttup sgale klemahan die..asalkn die mmpu bhagiakn tiap saat ngn aku..sukar aq dpt pmpuan yg steguh die..aq nk ttup ksedihan dlm dri die..aq sggup..allahurabbi

Anonymous said... Best Blogger Tips

Budak dalam post tu bermaksud hamba... Dia seorang tahanan perang. Harap maklum...

Anonymous said... Best Blogger Tips

ORG SABAH,KELANTAN MMG SUKA BAB2 NIE

Anonymous said... Best Blogger Tips

KAMI ORG KL PN SUKA CERITA BEGINI...KAMI ORG KL AMAT SUKA SUKA SUKA , SILA TEKAN "C" UNTUK SUKA

Anonymous said... Best Blogger Tips

islam sama islam pun berperang angkara perbezaan fahaman..sampai bila2 kita di jajah yahudi kerapat!!
boikot brg yahudi??sedarlah malaysia..brg2 dlm pasaraya mahupun kdai runcit di msia di monopoli 80-90% produk yahudi..xpcye g la check sndri..produk sendri bru nak menapak dah kena santau..inilah mentaliti typical malaysian

Anonymous said... Best Blogger Tips

ape yg ko merepek ni shaiton, sila ke kaunter 1

Anonymous said... Best Blogger Tips

org KL educated ;p bukan duduk kampung

Anonymous said... Best Blogger Tips

bodoh nya anon 1452 tu..babi sial keparat..memang anjing yahudi la ko tu..buat dulu baru tau, ni awal2 dah mengalah..dasar kapir!..ko x nak buat dok diam la..bagi orang lain buat..x payah nak hasut2 orang la weii..

Anonymous said... Best Blogger Tips

semoga mereka dilaknat Allah di dunia lagi, Amin.
-ameba

MasyhurNamaku said... Best Blogger Tips

cam haram....

Anonymous said... Best Blogger Tips

educated la sangat kalo perangai macam tut

hahahahah, mohon terasa

Anonymous said... Best Blogger Tips

http://www.facebook.com/pages/Rakyat-Malaysia-Bersama-Revolusi-Syria/308664102508100

Anonymous said... Best Blogger Tips

Korg ni tak faham ke apa? Perempuan ni tak melawan! TAK MELAWAN! TAK BERJIHAD NAK MELINDUNGI DIRI DIA KAN.

SANGGUP DAN RELA DIPERBUAT BEGITU. KESIAN? YAAA.. KESIAN................

Anonymous said... Best Blogger Tips

patutnya kita sedih baca cerita mcm ni dan berdoa agar saudara-saudara kita selamat disana tapi anon 0300 boleh minta klip 3gp.untuk apa tu? nak melihat penyiksaan ke nak cuci mata? berapa punya bebal la.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Mat Sabu pulak buat kunjungan hormat ke Syria

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni salah PAS

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

tah.. cm sial je korg ni kn.. sma sial ng perogol2 wanita k luar tuh...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...