Utama

Utama 2

Geng Stress

TAWARAN HANGAT!!

BANNER UTAMA (728X90) = RM200/ sebulan



BANNER+IKLAN TEKS +ENTRY- RM250/ SEBULAN


REVIEW / ADVERTORIAL - RM50


APA TUNGGU LAGI?? SILA EMAIL


akustress3@gmail.com


Kongsikan Entri Kami

Tuesday, 11 December 2012

Cool : "Air Umbrella", Payung Lutsinar Yang Menggunakan Perisai Udara (5 Gambar)


Seorang pereka yang berasal daripada Korea Selatan, Park Sung Woo Jung Kwon telah berjaya mencipta sekaki payung yang luar biasa dan menarik. Payung tersebut hanya mempunyai batang sahaja  dan "payung" nya pula terhasil daripada sistem udara. Payung lutsinar ini merupakan salah satu alat elektronik yang sangat mudah digunakan.

Dikenali sebagai Air Umbrella (Payung Udara), konsepnya adalah untuk mengalihkan atau membuang "payung" pada bahagian atas dan menggantikannya dengan sistem pertahanan udara. Air Umbrella ini juga direka untuk mempunyai bahagian pemegang atau batang yang boleh laras mengikut ketinggian yang sesuai pengguna.

Payung ini menggunakan tenaga bateri untuk beroperasi. Sekiranya hujan turun dengan lebat pada waktu itu, tenaga yang dihasilkan bagi membentuk perisai udara akan digunakan dengan lebih banyak dan menghabiskan kuasa bateri pada waktu yang singkat.






p/s : Untuk langkah berjaga2, bawalah bateri. Kalau rasa susah, guna je payung biasa. 

Sumber : Here


13 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

best....

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku nak beli payung ni.. nanti bila aku gaduh dgn pakwe aku, aku nk jolok lobang bontot dia dgn payung ni.. kasi terburai perut dia.. kahkahkahkah

Anonymous said... Best Blogger Tips

best kalau buat dildo....ada sistem pengudaraan yang canggih....mesti best....ermm.......

-cik sheila-

Anonymous said... Best Blogger Tips

gila org ats aku ni hahaha

Arm Gurlz said... Best Blogger Tips

mcm best je

Anonymous said... Best Blogger Tips

x best... baik guna payung biasa ja

Anonymous said... Best Blogger Tips

ujan setitik dua leh la guna....klu ujan siap banjir kilat lagi sila guna payung bese k....budak kecik atas tu dh pki benda tu g pki baju ujan naper ek?

Anonymous said... Best Blogger Tips

WAW!! KAGUMNYA AKU!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ini satu permulaan....untuk kejayaan yg lebih besar.....ko ade?

Neelofadiehardfan said... Best Blogger Tips

Cool.Rasanya cm nak terbang pergi Korea je beli satu.

Prince of Noob said... Best Blogger Tips

ni mesti nobita pergi masa depan bawak payung ni balik ke zaman ni

Anonymous said... Best Blogger Tips

kena hujan lebat, berjam-jam lamanya. Bateri pulak 'low' terpaksalah berteduh kat mana-mana pulak. Payung yang lama jugak yang terbaik.

Anonymous said... Best Blogger Tips

bagus payung ni byk kegunaan.. leh wat sedut lemak kat bontot aku.. dekat air intake aku bagu fat intake.. hahahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...