Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Friday, 28 June 2013

WTF : Zoo 'Neraka' Untuk Semua Haiwan Peliharaannya Di Surabaya (10 Gambar)

Zoo 'Neraka' Untuk Semua Haiwan Peliharaannya Di Surabaya.
Zoo ini dipanggil 'neraka' untuk haiwan-haiwan yang terdapat dalam zoo ini kerana di sini makanannya tak cukup dan haiwan ini langsung tidak dijaga dengan elok. Zoo ini terletak di Surabaya, Indonesia. Ramai orang telah menyuruh zoo ini ditutup kerana segelintir haiwan juga diseksa di sini tetapi pemiliknya tetap enggan menutupnya. 

21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

teruk bebenar

Anonymous said... Best Blogger Tips

indon dgn bangang berpisah tiada...

Anonymous said... Best Blogger Tips

indon memang bodoh

Anonymous said... Best Blogger Tips

seksa binatang. bodohnya...ish ish

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesian sungguh haiwan2 tu..zalimnye manusia =(

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ahaks oops terpancut plak tgk haiwan2 ni sial la admin ni jumaat2 ni post cmni

Fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap fap

Fizzy kola

Anonymous said... Best Blogger Tips

kasihan haiwan-haiwan itu hanya menunggu masa.. tik-tok tik-tok....

Anonymous said... Best Blogger Tips

masya-Allah .. kesian binatang di seksa bgtu .. klau ndk mmpu lepaskan la dgn habitatnya semula ...

Anonymous said... Best Blogger Tips

Jgn seksa haiwan mcm tue kalo x mampu nk bg mkn lepaskan aje.Dhla kurung x bg mkn plak.x baiknye la buat gitu.Apela daya dia nk lepas dr tmpt tue kalo pintu smua di kunci,lpas tue sruh dia cari makanan sndiri.Kalo manusia pun akan mati jd mcm tue.Bodo btl indon!

Anonymous said... Best Blogger Tips

negara paling pelik adalah indon dan cina.

Anonymous said... Best Blogger Tips

indon indon. speechless aku. china pun satu hal jugak.

Anonymous said... Best Blogger Tips

Indonesia is the freakiest country after China. FREAK!

Anonymous said... Best Blogger Tips

ni zoo kat Msia la bodo! - nona

Anonymous said... Best Blogger Tips

aku rase kalo terlepass rimau dgn singa tu,membahan manusia dgn rakusnye.

Anonymous said... Best Blogger Tips

TU singa rimau ker? giler sedih tgk....dh dh dh jgn bukak lg zoo camni....budak2 nk tgk pn xde mood....msti ada budak2 tnya ''mak....bkn ker singa ni gagah perkasa..ni mcm 6 bulan isap dadah jer''

Anonymous said... Best Blogger Tips

Ya Allah..kesiannya..mmg kat akhirat nanti kena soal, kenapa buat haiwan2 tu macam tu sdgkan dia boleh lepaskan ke tempat asal..haihh indon memang camtu..makanan untuk manusia pun tak cukup...apatah lagi makanan untuk haiwan..kesian nauzubillah

Anonymous said... Best Blogger Tips

Tula rupa harimau selatan JDT bangsat.TRW 4-JDT-0 fuck u JDT.mintak TGNA doakan bala utk JDT suwey ni.takbirrrrr

Gomo klate gomo

akmall said... Best Blogger Tips

Kenapa lah diseksa haiwan-haiwan ni? Kalau tak nak, lepaskan, Indonesia kan luas hutan hujannya, bodoh!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Nanti kat akhirat binatang ini akan diberi keadilan untuk membalas perbuatan orang yang aniaya mereka

Anonymous said... Best Blogger Tips

Siannyer.... smoga Allah memblas sgala kejahatan mereka!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

Salam sejahtera.
Inginkan pendapatan sampingan selain gaji anda?
Ingin tahu bagaimana sekeping SIMKAD boleh menjana pendapatan pasif anda?
Peluang perniagaan dengan handphone anda dan jana pendapatan LUMAYAN !!
Tidak rugi mencuba...rezeki di tangan anda,terpulang pada anda untuk menentukan nya...
Sila layari web kami dan daftar di sini.. SEGERA !

http://kadcetakduit.com/Therockba

Dan capai impian anda untuk kebebasan kewangan....
Terima kasih.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...