Utama

Utama 2

Geng Stress

Kongsikan Entri Kami

Saturday, 29 June 2013

Amazing : Blue Lake, New Zealand, Tasik Paling Jernih Di Dunia (11 Gambar)


Jom layan gambar Blue Lake yang terletak di Nelson, New Zealand. Tasik ini dikatakan tasik yang paling jernih di dunia. Korang tengok la sendiri gambar-gambar kat bawah ni. Subhanallah.. 


Sumber : Here


21 comments:

Anonymous said... Best Blogger Tips

fuck kelantan....rakyat kelantan adalah sampah.....mohon buang rakyat kelantan di dalam tong sampah yg disediakan......kahkahkahkah!!!

Anonymous said... Best Blogger Tips

first

Anonymous said... Best Blogger Tips

yaeyy....aku 1st

-oi-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yang penting kita semua umat Muhammad Rasullullah S.A.W

Anonymous said... Best Blogger Tips

stim dowh tgok air tasik tu..ahh..gi tandas jap..

-Jack Ham-

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous btul3

mohd taufiq said... Best Blogger Tips
This comment has been removed by the author.
wa nie said... Best Blogger Tips

Islam tak ajar jd mcm ni. Eh! Islam ke x ni?

wa nie said... Best Blogger Tips

Islam tak ajar jd mcm ni. Eh! Islam ke x ni?

Anonymous said... Best Blogger Tips

Yesss kelantan 1 dah.JDT bodoh.player kelantan sume semayang.player jdt masuk disko.fuckkk u jdt.takbirrrrrr.
Gomo klate gomooooo

Anonymous said... Best Blogger Tips

anon atas masuk neraka

Anonymous said... Best Blogger Tips

luaskan kekalahan mu johor. kah kah kah. padan muka kalah. all star konon. puihhh...

an0n hardcore TRW-

Anonymous said... Best Blogger Tips

Menang sorak kampung tergadai

far ziella said... Best Blogger Tips

wah..cun...

sahibuzzaman said... Best Blogger Tips

hai far ziella..bl tgok pic tasik2 ni maka tringat lak sungai dn tasik2 kt kg msa sy kanak2 dl..air nyer jernih sgt..di atas leh Nampak ikan2 sedang berenang..x mcm sekarang bkn sj dh xda sgt ikan tp air nya keruh dn berbau busuk..ni sume salah UMNO sbb sibuk sgt dgn nk capai Negara maju smpai menjejaskan eko system kehidupan..ingat ALAM ni kita bkn memiliki nya tp kita sekadar meminjam nya..dan pulang semula untuk dinikmati generasi yg akan datang..

jack ham said... Best Blogger Tips

ingtkan kt sungai Malaysia...rupenyeeee....harapkan sg klang boleh berubah cam ni knfem anon changlun terjun

Anonymous said... Best Blogger Tips

sungai di malaysia, patut hantar banduan gi bersihkan... safe cost..

Anonymous said... Best Blogger Tips

doi... skit2 salah UMNO... ade otak xpakai langsung, habis kelate selalu banjir coz longkang sumbat salah UMNO la... fikiq skit lum ckp.... tu sume salah rakyat malaysia yg pengotor... da ada dustbin buang tmpt len... ckap tu guna hotak k

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous
betul tu..asal sikit umno salah sikit umno..da mmg dasar pgotor buang sampah merata salah kan org lain..takde sivik btl.mundur btl mindset org yg slalu tunding jari kat org lain

Anonymous said... Best Blogger Tips

@Anonymous

hey kau ni nama je org islam.laung takbir tapi myumpah org..mcm ni ke ajaran islam kau dapat?

Anonymous said... Best Blogger Tips

subahanallah... cantiknya..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...